Alternatif Kaynaklar
Taşıyıcı Son Hız Türkçe Dublaj

Taşıyıcı Son Hız Türkçe Dublaj | 720p

Kategori

Aksion sahneleri ile izleyiciden tam not alan bir film olan Taşıyıcı Son Hız Türkçe Dublaj izle filmi birbirinden sürükleyici enfes sahneleri ile sizleri adte büyüleyecek bir film olarak karşımıza çıkmaktadır. Taşıyıcı Son Hız filmi ana konusu ise Artık eski hızlı hayatını terketmiş olan Frank Martin (Ed Skrein), Fransa'nın güneyinde yaşamakta ve sadece bazı çok gizli teslimatlarla ilgilenmektedir. Ancak yaptığı son teslimat başına büyük iş açacaktır: 3 güzel kadına şoförlük yaptıktan sonra, onu ziyarete gelmiş babasının Rus mafyası tarafından kaçırıldığını öğrenir. Babasını kurtarabilmek için Anna (Loan Chabanol) önderliğindeki kadınlarla tehlikeli bir işbirliğine girişmek zorunda kalacaktır.

Yorum Ekle

spoiler butonu

  1. Avci Ozsoy Gırgın dedi ki:

    selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha güzel, teraziye tıkladım

  2. Kutlu Hamamcioglu dedi ki:

    Selam herkese sayfan yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım

  3. agil Palut dedi ki:

    Selam web siteniz inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  4. akıncı Uzunırmak dedi ki:

    Selam herkese paylaşımınız valla hayran edici, facebookta paylaştım

  5. Yaşar Fatih Enes Kuntman dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfa inanki çok iyi, şukuladım

  6. İbrahim Candaş Erkek dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, saolun

  7. Eyüp Orhun Basesgioglu dedi ki:

    Slm web siten vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  8. Atok Çini dedi ki:

    Slm paylaşımınız cidden dikkatimi çekti, saolun

  9. Muhammet Kondakcioglu dedi ki:

    Selam paylaşımınız inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  10. Sayrac Aksan dedi ki:

    Merhabalar paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  11. Şerife Guvenc dedi ki:

    selamun aleyküm sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım

  12. Sayici Ekrem dedi ki:

    Merhaba sayfan inan ki çok iyi, şukuladım

  13. Emre Can Togan dedi ki:

    Selam paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  14. akal Solak dedi ki:

    Selam herkese sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun

  15. akarsu Sühan dedi ki:

    Mrb sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  16. akdoğu Toygar dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım

  17. Beniz Celik dedi ki:

    Mrb siten yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  18. Çisil Zeynep Yorulmaz dedi ki:

    selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz hayran edici, saolun

  19. Esat Bural dedi ki:

    Selam paylaşımın cidden çok güzel, tebrikler

  20. akgüneş Ulutaş dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşım harbiden hayran bıraktı, tebrikler

  21. Fatmanur Aksener dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşım valla ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  22. akbacı Şekercioğlu dedi ki:

    Merhaba web siten süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım

  23. İshak Findikci dedi ki:

    Selam sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  24. Berrak Acikgoz dedi ki:

    Selamlar paylaşımın ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  25. Beste Binbay dedi ki:

    Merhaba herkese bu web sitesi inan ki çok iyi, teşekkürler

  26. Cerci Çınar dedi ki:

    Selamlar paylaşım harbiden güzel, linkedinde paylaştım

  27. Saglam Dereli dedi ki:

    Merhaba herkese web siten gerçekten hayran edici, saolun

  28. Farshad Pakdil dedi ki:

    Selam sayfanız inan ki hayran bıraktı, teşekkürler

  29. Osman Cihan Karamollaoglu dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfanız inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  30. akpulat Yolcu dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfanız süper ötesi hayran edici, face de paylaştım

  31. Yeniceli Baldo dedi ki:

    Selamın aleyküm web siten inanılmaz çok iyi, face de paylaştım

  32. Dur Baydil dedi ki:

    Mrb paylaşımınız vallaha güzel, tebrikler

  33. Guler Dülgerbaki dedi ki:

    Merhabalar sayfanız süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  34. acarbegüm Masaracı dedi ki:

    Selam herkese paylaşımınız yeminle çok iyi, twitter da paylaştım

  35. akbaran Şen Özen dedi ki:

    selam arkadaşlar web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  36. abadi Irıcıoğlu dedi ki:

    Selamın aleyküm bu web sitesi valla hayran edici, şukuladım

  37. Ahmet Can Ediboglu dedi ki:

    Mrb paylaşımınız vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  38. acarbay Mardanlou dedi ki:

    Selamlar siten yeminle iyi, teşekkürler

  39. Ahmet Gazi Demiriz dedi ki:

    Slm paylaşım vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler

  40. Tuğbanur Celenlioglu dedi ki:

    Selamlar web siten inanki güzel, saolun

  41. ağarantan Purçu dedi ki:

    Merhabalar paylaşımın gerçekten dikkat çekici, teşekkürler

  42. Delal Abdullatif Usanmaz dedi ki:

    Selam herkese sayfan vallaha iyi, tebrikler

  43. abdülbaki Karabağ dedi ki:

    Slm sayfan inanılmaz mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  44. Naz Beril Ayaydin dedi ki:

    Selamlar web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  45. abdülvahap Kıryayla dedi ki:

    Selam siteniz inan ki dikkat çekici, tebrikler

  46. açkıngül Okan dedi ki:

    Merhabalar web siteniz inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım

  47. Büşra Hilal Canbagi dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  48. akçakaya Tatlısu dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha çok güzel, tebrikler

  49. Bahar Cemre Mehdi dedi ki:

    Slm web siteniz inanki dikkat çekici, tebrikler

  50. Findikli Aycı dedi ki:

    selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  51. adniye Özgezgin dedi ki:

    Selamlar siten vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  52. abdülehad Karakan dedi ki:

    Slm web siteniz yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  53. Aynur Gül Tuncay dedi ki:

    Mrb siten vallaha iyi, saolun

  54. Latife Pektemek dedi ki:

    Selamlar siten valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  55. Suleyman Hamarat dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok güzel, twitter da paylaştım

  56. Tarık Yarbas dedi ki:

    Selam herkese siten ciddiyim hayran edici, teşekkürler

  57. Pertev Yavaser dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşım valla güzel, face de paylaştım

  58. Mürşide Kuday dedi ki:

    Merhaba web siteniz inan ki çok güzel, şukuladım

  59. Alim Bilgir dedi ki:

    selamun aleyküm sayfanız harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  60. abdülkaviy Keçe dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfa inan ki dikkat çekici, şukuladım

  61. Işılay Dincturk dedi ki:

    Selam paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  62. Baka Çelik dedi ki:

    Selamlar paylaşım vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  63. Kevser Kalfaoglu dedi ki:

    Selamlar siten yeminle dikkatimi çekti, şukuladım

  64. Boran Cintan dedi ki:

    selamun aleyküm sayfa yeminle çok iyi, teraziye tıkladım

  65. Bilgic Boyuktaş dedi ki:

    Mrb siten süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım