Alternatif Kaynaklar
Müttefik Türkçe Altyazılı

Müttefik Türkçe Altyazılı | 720p

Yönetmen koltuğunda Robert Zemeckis’in yer aldığı Müttefik Türkçe Altyazılı izle filmi dünya savaşı sırasında 1942’de geçen bir aşk öyküsünü konu alıyor. Kanada Kraliyet Hava Kuvvetleri’nin istihbarat bölüm subayı Max Vatan Fas’ta bir Alman büyük elçisini öldürme görevi almıştır. Direniş grubu katledilen Fransız direnişçi Marianne Beausejour ile Max’in yolları bu noktada kesişir. Max ve Marianne arasında önlenemeyen bir tutku ve aşk gelişmeye başlarken ikili bir şekilde ayrı düşmek zorunda kalacaktır. Müttefik Türkçe dublaj izle filmiyle ikilinin yolları bir yıllık bir aradan sonra Londra sokaklarında yeniden kesiştiği zaman aralarındaki aşkın hiç sönmeyecek kadar büyük olduğunun farkına varırlar. Ancak bu aşk savaşın baskısıyla sınanacak ve ikiliyi zorlu kararlar almaya sevk edecektir.

Yorum Ekle

spoiler butonu

  1. Ayşe Aylin Ercument dedi ki:

    Merhaba web sitesi vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım

  2. acar Malekı Ravasan dedi ki:

    Selam herkese paylaşımın inanki mükemmel, teraziye tıkladım

  3. abdülmesih Kıldır dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfanız inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  4. Saba Sarialtun dedi ki:

    Merhaba bu web sitesi yeminle çok güzel, saolun

  5. Eyüpcan Oktay dedi ki:

    Merhaba sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  6. Aktaç Kubat dedi ki:

    selamun aleyküm web siten inan ki dikkat çekici, sağolun

  7. Berra Coskun dedi ki:

    Merhaba herkese web sitesi valla iyi, şukuladım

  8. akel Tüfekci dedi ki:

    Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha iyi, sağolun

  9. Hayrunnisa Yetis dedi ki:

    Merhaba herkese web siteniz valla dikkat çekici, facebookta paylaştım

  10. Acarkan Esen dedi ki:

    Merhaba siteniz cidden çok güzel, facebookta paylaştım

  11. Erk Deha Buyukataman dedi ki:

    Selam siteniz inanılmaz mükemmel, teşekkürler

  12. Ankara Altunbaş dedi ki:

    Slm sayfanız harbiden dikkatimi çekti, sağolun

  13. abdi İrsoy dedi ki:

    Mrb siteniz ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  14. Muhammer Korkmaz dedi ki:

    Slm paylaşım süper ötesi hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  15. Erbay Dinçtürk dedi ki:

    merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, saolun

  16. Buse Gizem Huner dedi ki:

    Mrb paylaşım harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  17. Saadetnur Onoglu dedi ki:

    Merhaba siten vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  18. Kübra Tansu Ucar dedi ki:

    Mrb web sitesi inanki güzel, tebrikler

  19. Ilım Bulend dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden çok iyi, teşekkürler

  20. Boga Burabak dedi ki:

    Mrb web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  21. Berker Aksu dedi ki:

    selam arkadaşlar paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  22. Pekcan Ogredik dedi ki:

    Mrb paylaşım valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  23. İrfan Anıl Altintas dedi ki:

    Merhaba herkese sayfa harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  24. Ali Tunahan Aydinlioglu dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımınız valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  25. Aykan Cakan dedi ki:

    Merhaba web sitesi valla çok iyi, şukuladım

  26. Pasolar Aysal dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfa cidden hayran edici, tebrikler

  27. İbrahim Kağan Kontaci dedi ki:

    Merhaba sayfanız vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  28. Eyyup Gilim dedi ki:

    Selam sayfanız inan ki mükemmel, tebrikler

  29. Esma Eda Yurttas dedi ki:

    merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  30. akdoğmuş Torol dedi ki:

    Selamın aleyküm bu web sitesi cidden mükemmel, teşekkürler

  31. Seher İrem Yudulmaz dedi ki:

    Merhaba siteniz inan ki iyi, linkedinde paylaştım

  32. abdulhamid Kabukçu dedi ki:

    Selam herkese paylaşımınız inanılmaz güzel, tebrikler

  33. akıntan Ünay dedi ki:

    Merhabalar paylaşım valla hayran edici, sağolun

  34. akgüngör Urgancı dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımın valla hayran bıraktı, face de paylaştım

  35. Egin Akyildirim dedi ki:

    Merhaba herkese web siten valla hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  36. Ezel Belma dedi ki:

    Selam herkese paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  37. Eda Sena Sibel dedi ki:

    Slm siteniz vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  38. Simge Nur Calik dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım

  39. akdoğan Toptan dedi ki:

    Selam sayfa valla güzel, face de paylaştım

  40. ağgül Sadıklar dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfan vallaha hayran edici, şukuladım

  41. Osman Sinan Koybasi dedi ki:

    Slm web siten inanılmaz mükemmel, şukuladım

  42. Destereci Demirsatan dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web siten gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım

  43. İsmail Dora dedi ki:

    Mrb paylaşımınız yeminle çok iyi, twitter da paylaştım

  44. kara Hilal dedi ki:

    Selamın aleyküm siteniz inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım

  45. abdülkuddûs Kerigan dedi ki:

    Mrb paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, saolun

  46. adniye Özgezgin dedi ki:

    Slm paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  47. Muhammet Mustafa Nerkis dedi ki:

    Selamın aleyküm web siten vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  48. Bahcekapili Gülşen dedi ki:

    Selamlar web siteniz ciddiyim mükemmel, teşekkürler

  49. Sahabettinoglu Eryılmaz dedi ki:

    selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım

  50. abdülhadi Kasacı dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfan harbiden mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  51. Pertev Yavaser dedi ki:

    selam arkadaşlar paylaşımın yeminle hoşuma gitti, sağolun

  52. Uzel Urkmezturk dedi ki:

    Merhaba herkese siteniz vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  53. Ateş Hamidi dedi ki:

    Merhaba paylaşımın valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  54. Guler Dülgerbaki dedi ki:

    Selam herkese web siten harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım

  55. Ferdacan Gunel dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımın vallaha iyi, face de paylaştım

  56. Hasan Burak Talantemur dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, şukuladım

  57. Eralp Ceylan dedi ki:

    Slm sayfan valla hayran edici, twitter da paylaştım

  58. Fehime Şuheda Cosandal dedi ki:

    selamun aleyküm sayfan inan ki iyi, linkedinde paylaştım

  59. Elife Serdar dedi ki:

    Mrb web siten valla çok güzel, twitter da paylaştım

  60. Ayçağ Gundes dedi ki:

    Merhaba web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  61. İlknur Kavas dedi ki:

    selamun aleyküm sayfanız vallaha güzel, sağolun

  62. Yeniceli Baldo dedi ki:

    selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  63. aker Tüfekçioğlu dedi ki:

    selam arkadaşlar siteniz ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım

  64. akçıl Terzi dedi ki:

    Selamın aleyküm web siten valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  65. Müge Tiftikci dedi ki:

    selamun aleyküm web siteniz vallaha iyi, saolun

  66. Mütesir Memisler dedi ki:

    Merhaba sayfanız gerçekten hayran edici, şukuladım

  67. Munif Güleryüz dedi ki:

    Merhaba herkese sayfanız cidden mükemmel, teraziye tıkladım

  68. Cengizhan Carici dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfanız cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  69. Eyüp Orhun Basesgioglu dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, sağolun

  70. Mustafa Selman Dedeoglu dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfanız valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  71. Enginsu Tuzel dedi ki:

    Merhabalar sayfanız ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  72. Aydın Mert Demir dedi ki:

    Selam herkese paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  73. Şennur Can dedi ki:

    Merhaba herkese sayfanız harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım

  74. Turna Acar dedi ki:

    Mrb sayfa inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  75. Muhammed Kutay Satir dedi ki:

    Selam paylaşımın cidden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  76. Arikan Çapa dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfanız vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  77. Birtane Esat dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  78. yilmaz Hızarcıoğlu dedi ki:

    Selamlar sayfan gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  79. adasal Önder dedi ki:

    Selamlar bu web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  80. Yavilioglu Cansu dedi ki:

    Selam herkese paylaşımın yeminle hayran bıraktı, teşekkürler

  81. Günnaz Ocalan dedi ki:

    Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz hayran edici, sağolun

  82. Numan Cicekli dedi ki:

    Selamlar siten cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  83. Karaahmetoglu Baran dedi ki:

    selamun aleyküm web siten valla güzel, şukuladım

  84. Rümeysa İrem Serindag dedi ki:

    Merhabalar paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım

  85. acunal Mumcu dedi ki:

    Mrb siteniz inanılmaz hoşuma gitti, sağolun

  86. Goymen Akküt dedi ki:

    selamun aleyküm sayfanız ciddiyim hayran edici, teşekkürler

  87. ağahatun Pehlivanlı dedi ki:

    merhaba arkadaşlar siten valla hayran bıraktı, saolun

  88. Balkın Seymen dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfa vallaha çok güzel, teraziye tıkladım

  89. afer Özkök dedi ki:

    selamun aleyküm web siten inan ki hoşuma gitti, teşekkürler

  90. abay İçten dedi ki:

    Merhabalar paylaşım valla mükemmel, facebookta paylaştım

  91. Remzi Teksan dedi ki:

    Slm sayfan süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım

  92. Kubilay Poslu dedi ki:

    Mrb paylaşımınız ciddiyim iyi, tebrikler

  93. Ünkan Nayman dedi ki:

    Selam herkese siten yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım

  94. Ateş Hamidi dedi ki:

    Merhabalar siten inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  95. Haluk Barış Kiler dedi ki:

    Selam herkese web siten inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  96. Tevfik Sel dedi ki:

    selamun aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım

  97. abdüllatif Kerimov dedi ki:

    selamun aleyküm sayfa inan ki iyi, face de paylaştım

  98. agil Palut dedi ki:

    Merhaba bu web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  99. Tünay Sari dedi ki:

    Merhaba paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  100. Gülşah Kayar dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden güzel, teraziye tıkladım

  101. akol Yerzhan dedi ki:

    Slm web siteniz vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım

  102. akarsel Suyunu dedi ki:

    selamun aleyküm bu web sitesi inan ki iyi, linkedinde paylaştım

  103. Berberoglu Egin dedi ki:

    Selamlar bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, teşekkürler

  104. abdülbasıt Karabıyıklı dedi ki:

    selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, tebrikler

  105. abbase İmre dedi ki:

    Selam herkese web siteniz süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  106. abbad İlısu dedi ki:

    Selamlar web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  107. abdülkerim Kerem dedi ki:

    selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  108. Hacı Bayram Ufuk Aksamoglu dedi ki:

    Selamlar paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, sağolun

  109. Muhammed Ali Duran Bagis dedi ki:

    Slm web sitesi cidden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  110. Babacan Eşe dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfan yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım

  111. Berfin Elif Bilgin dedi ki:

    Merhaba herkese sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun

  112. akbal Şekeryan dedi ki:

    Selamlar siten harbiden çok iyi, twitter da paylaştım

  113. adetullah Örge dedi ki:

    Merhabalar paylaşımın valla dikkat çekici, face de paylaştım

  114. Ishakoglu Bahtıyar dedi ki:

    Slm web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler

  115. Aynur Dilan Soydan dedi ki:

    Mrb web sitesi inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  116. Muhammet Mustafa Nerkis dedi ki:

    Merhaba herkese sayfanız yeminle güzel, teraziye tıkladım

  117. Muazzez Ece Kivilcim dedi ki:

    selam arkadaşlar web siteniz yeminle çok güzel, face de paylaştım

  118. Mehmet Yüşa Yuksel dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, tebrikler

  119. Guleryuz Eliçin dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum