Alternatif Kaynaklar
Matrix 1 Türkçe Dublaj

Matrix 1 Türkçe Dublaj | 1080p

Matrix 1 Türkçe Dublaj izle ile ekranlarınıza uzun süredir beklemiş olduğunuz filmin devam filmi geliyor. Artık Neo çok daha büyümüş ve gelişmiş şekilde ekranlara geliyor. Bu filmde artık Neo yavaş yavaş dünyaya hakim olmaya başlamıştır. Ancak, Trinity ile ortak bir yolda yürüyen Neo için artık yolları ayırmanın vakti gelmiş bulunmaktadır. Neo gücünü farklı şekilde kullanmayı deneyerek dünyayı ele almak isteyecektir. Trinity ise, amacı her zaman olduğu gibi, başarılı şekilde sonuç almaktır. Yani amacı dünyayı ele geçirmek değildir. Bu yüzden de işler biraz karışacak. Matrix severlerin uzun yıllardır beklemiş olduğu bu güzel film, sonunda sevenleriyle buluşuyor. Harika bir film olarak sizlere sunulmuş olan Matrix yine nefes kesecek unutmayınız.

Yorum Ekle

spoiler butonu

  1. Turmen Dadalıoğlu dedi ki:

    selamun aleyküm web siten vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  2. Zeynep Figen Batuk dedi ki:

    Selamlar siten yeminle mükemmel, facebookta paylaştım

  3. akip Vanlı dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha hayran edici, teşekkürler

  4. Nihan Sanli dedi ki:

    Selamlar paylaşım cidden güzel, tebrikler

  5. ad Okatan dedi ki:

    Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden hayran edici, teşekkürler

  6. Hasan Gökay Karacay dedi ki:

    Mrb web siten gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım

  7. Karadalan Chiklyaukova dedi ki:

    Merhabalar paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler

  8. Sayrac Aksan dedi ki:

    Selam sayfan valla hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  9. Fatma Büşra Demiroglu dedi ki:

    Selamın aleyküm web sitesi vallaha çok iyi, şukuladım

  10. acunışık Nalçacı dedi ki:

    Merhaba herkese sayfanız harbiden mükemmel, saolun

  11. Fatma Özlem Baykan dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım

  12. Recep Ali Samet Necati dedi ki:

    selam arkadaşlar paylaşımınız cidden hayran bıraktı, saolun

  13. abdal İpçizade dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfanız cidden hayran edici, teraziye tıkladım

  14. Arikan Çapa dedi ki:

    Slm sayfan süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  15. Manolya Balci dedi ki:

    Merhabalar sayfan ciddiyim hoşuma gitti, teşekkürler

  16. Hasan Gökay Karacay dedi ki:

    Selam herkese bu web sitesi vallaha hayran edici, sağolun

  17. akay Şakarcan dedi ki:

    selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  18. Zülcenah Kesbic dedi ki:

    Merhabalar siten cidden iyi, sosyal medyada paylaştım

  19. abıhayat Kuday dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım

  20. adalan Onuş dedi ki:

    Mrb sayfa ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım

  21. acunalp Mursal dedi ki:

    Merhaba paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  22. İrem Başak Tasgin dedi ki:

    Selam paylaşım vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  23. İbrahim Kağan Kontaci dedi ki:

    Merhaba web siten vallaha hayran bıraktı, saolun

  24. Tokali Cumalı dedi ki:

    Mrb web siteniz gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım