Alternatif Kaynaklar
Kağıttan Kentler Online

Kağıttan Kentler Online | 720p

Kategori

Kağıttan Kentler Online izle filmi, Amerika Birleşik Devletleri'nde 2015 yılında yapılan komedi ve drama filmidir. Jake Schreier'ın yönetmenliğini üstlendiği Kâğıttan Kentler filmi, Jhon Green'e ait romanından esinlenilmiştir. Michael H. Weber ve Scott Neustadter tarafından da filmin senaryosuna uyarlanmıştır. Kağıttan kentler tek part izle Nat Wolff ve Cara Delevingne'in başrollerini üstlendiği filmde, 9 yaşındaki Quentin'in evlerinin yanına taşınan Margo'yu görmesiyle serüven başlamaktadır. Kağıttan kentler full hd izle Gençlik yaşlarına geldiklerinde Margo, oldukça güzel ve büyük istekleri olan, havalı ve sırlarla dolu olan bir kızdır. Quentin ise, sırlara ve gizemli olan her şeye merakıyla, hareketli ve neşeli olmasıyla etrafındaki herkes tarafından sevilen bir genç adamdır. Bu haldeyken, Margo'nun Quentin'in yanına gelip bir konuda yardım istemesiyle, macera başlar.

Yorum Ekle

spoiler butonu

  1. Pak Baykal dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım

  2. Alpay Baydar dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşım gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım

  3. acuner Nalbant dedi ki:

    selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler

  4. Gulenc Ercüment dedi ki:

    Merhaba herkese sayfan vallaha güzel, sosyal medyada paylaştım

  5. abdürrezzak Kondakcıoğlu dedi ki:

    Merhabalar paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  6. Hanci Alibeyoğlu dedi ki:

    Merhaba siteniz inanki güzel, linkedinde paylaştım

  7. Vahide Davutoglu dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  8. Furkan Fatih Asil dedi ki:

    Selamlar sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  9. abdülmuiz Kırkpınar dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımın valla çok hoşuma gitti, saolun

  10. Rubabe Gökçen Akca dedi ki:

    Selam herkese web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  11. Sera Cansın Sirac dedi ki:

    selam arkadaşlar web siteniz cidden çok iyi, tebrikler

  12. Karakaya Delı Chasan dedi ki:

    Selam sayfa inanılmaz hoşuma gitti, teşekkürler

  13. Görkem Uyu dedi ki:

    selamun aleyküm bu web sitesi cidden güzel, saolun

  14. acarbay Mardanlou dedi ki:

    Selam bu web sitesi yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  15. akağan Sofyalıoğlu dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  16. Hatice Berna Ramazanoglu dedi ki:

    Merhabalar siten ciddiyim mükemmel, şukuladım

  17. abdülcevat Karaismail dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle çok iyi, teşekkürler

  18. Memet Ali Harmankaya dedi ki:

    Selamlar paylaşımın süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  19. Argun Kacar dedi ki:

    selam arkadaşlar siten cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  20. Cirkin Başar dedi ki:

    Merhabalar paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, saolun

  21. Ülker Sami dedi ki:

    Selam sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  22. Gönen Kumru dedi ki:

    Merhabalar siteniz cidden çok iyi, saolun

  23. Muhammet Kondakcioglu dedi ki:

    Merhabalar web siten vallaha billaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  24. Ceran Balcı dedi ki:

    Selamın aleyküm siteniz harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  25. Sıddıka Firat dedi ki:

    Selam paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  26. Domac Görgülü dedi ki:

    Merhabalar siten inanki mükemmel, teşekkürler

  27. Eyüp Orhun Basesgioglu dedi ki:

    selamun aleyküm sayfan ciddiyim güzel, saolun

  28. İkbal Karaca dedi ki:

    selam arkadaşlar web siteniz cidden hoşuma gitti, sağolun

  29. Aysu Belge dedi ki:

    Selamlar sayfanız ciddiyim iyi, sağolun

  30. Ayçağ Gundes dedi ki:

    Merhabalar web sitesi ciddiyim dikkat çekici, saolun

  31. afiyet Öztunç dedi ki:

    Slm sayfan harbiden hayran bıraktı, şukuladım

  32. akarçay Suna dedi ki:

    Mrb paylaşımın inan ki mükemmel, sağolun

  33. Parla Catal dedi ki:

    Merhabalar web siteniz valla çok iyi, şukuladım

  34. Kece Erten dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşım gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım

  35. Özgün Mert Akdogan dedi ki:

    Selam siteniz yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  36. Alper Emin Gokhan dedi ki:

    Mrb bu web sitesi inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  37. Neşat Sahingoz dedi ki:

    Mrb web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  38. Erzurumlu Çatal dedi ki:

    Selamlar web siten valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  39. Haldun Tugmen dedi ki:

    Merhaba herkese siten vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım

  40. ahu Sevcan dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden çok güzel, teraziye tıkladım

  41. abdülveli Kilmen dedi ki:

    Selam herkese siteniz süper ötesi iyi, tebrikler

  42. yilmaz Hızarcıoğlu dedi ki:

    Selam sayfanız inanki hoşuma gitti, sağolun

  43. Esma Eda Yurttas dedi ki:

    Selam sayfanız ciddiyim hayran edici, sağolun

  44. Gönen Kumru dedi ki:

    Merhaba herkese bu web sitesi inanki hoşuma gitti, tebrikler

  45. Mustafa Bora Batga dedi ki:

    Mrb sayfa gerçekten hayran bıraktı, sağolun

  46. Ertepinar Güllüce dedi ki:

    Merhabalar web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  47. akhun Usluer dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımınız inan ki mükemmel, twitter da paylaştım

  48. Ezel Belma dedi ki:

    Merhabalar web siten vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  49. Tayyibe Golmes dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, saolun

  50. Şensoy Kasemllar dedi ki:

    Selamlar sayfanız süper ötesi hayran edici, şukuladım

  51. Ayla Ozgul dedi ki:

    Selam herkese paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, saolun

  52. Çeliker Yay dedi ki:

    Selamın aleyküm siten cidden çok güzel, face de paylaştım

  53. Murtaza Güneyi dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  54. abdülmuiz Kırkpınar dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  55. Bastopcu Göven dedi ki:

    selam arkadaşlar web sitesi inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  56. aksay Yörüten dedi ki:

    Merhaba sayfa süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  57. Faik Hacilar dedi ki:

    Selamın aleyküm siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  58. akdiken Topal dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi dikkat çekici, tebrikler

  59. abdu´l-melik İshakoğlu dedi ki:

    Merhaba herkese siten yeminle hayran bıraktı, teşekkürler

  60. Gazanfer Atmaca dedi ki:

    Selamın aleyküm web siten cidden çok güzel, facebookta paylaştım

  61. Hamzaoglu Furuncuoğlu dedi ki:

    Merhaba herkese web siten valla iyi, linkedinde paylaştım

  62. Doğangün Eryildiz dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, saolun

  63. Miraç Ayberk Pakdemirli dedi ki:

    selamun aleyküm web sitesi inanki mükemmel, sağolun

  64. Dilara Zeynep Aykan dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler

  65. Ozev Daşdemir dedi ki:

    Selam herkese siteniz yeminle iyi, sağolun

  66. Selimcan Sandir dedi ki:

    Selamlar sayfa inanki güzel, şukuladım

  67. Kaan Muharrem Korkmazcan dedi ki:

    Selam paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  68. Buse Pazar dedi ki:

    Selam herkese paylaşımın inanki hayran edici, facebookta paylaştım

  69. Logoglu Akış dedi ki:

    Mrb paylaşım cidden çok hoşuma gitti, saolun

  70. ahsa Selcuk dedi ki:

    Merhabalar paylaşım cidden çok güzel, facebookta paylaştım

  71. Eylem Ulutas dedi ki:

    merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım

  72. Atalay Furkan Kabukcu dedi ki:

    Selam web siteniz inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  73. akda Toğan dedi ki:

    Merhaba herkese siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  74. ahkaf Saydam dedi ki:

    Selam herkese web siteniz yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım

  75. Toykan Ozmez dedi ki:

    Selam web siteniz gerçekten mükemmel, teşekkürler

  76. Dorukhan Gokcek dedi ki:

    selam arkadaşlar siten yeminle çok iyi, facebookta paylaştım

  77. Haberal Gümüşsoy dedi ki:

    Selam herkese bu web sitesi inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  78. Ilgar Pamir Celikagi dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web sitesi yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım

  79. Eliz Tasli dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  80. Karalar Boz dedi ki:

    Merhabalar sayfan ciddiyim mükemmel, sağolun

  81. Aykan Cakan dedi ki:

    Merhabalar web sitesi inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  82. Eylem Ulutas dedi ki:

    Merhabalar siteniz vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  83. Hasan Gürkan Yuruk dedi ki:

    Merhabalar bu web sitesi inanki hoşuma gitti, teşekkürler

  84. Günaydın Mardanlou dedi ki:

    Mrb sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, şukuladım

  85. abdüşşahid Kovancı dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  86. Galip Sadak dedi ki:

    selamun aleyküm siten inanki ilgi uyandırıcı, saolun

  87. Zümra Revan dedi ki:

    selam arkadaşlar siteniz yeminle hayran edici, tebrikler

  88. Almina Kucukkase dedi ki:

    Merhaba paylaşımın yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  89. İrfan Anıl Altintas dedi ki:

    selamun aleyküm siten vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun

  90. Çisil Zeynep Yorulmaz dedi ki:

    Selam herkese paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, tebrikler

  91. Abdurahman Yuceer dedi ki:

    Selamlar web siten inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  92. Köksal Kemal dedi ki:

    Mrb web siten valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  93. Onturk Durak dedi ki:

    Merhabalar paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun

  94. Çilem Tekin dedi ki:

    Merhabalar siten süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım