Eski Evdeki Büyülü Saat 2018 Türkçe Dublaj
720P

Eski Evdeki Büyülü Saat 2018 Türkçe Dublaj

Fantastik sinemasının etkileyici filmlerinden biri olan ve 2018 vizyonda yer alan bu sinema eserini sizlere Eski Evdeki Büyülü Saat 2018 Türkçe Dublaj izle olarak tek part olarak full film izleme kalitesi ile sunuyoruz. Ailesini kaybeden Lewis için hayat artık daha zordur. Tek hayatta olan akrabası amcasıdır. Jonathan’ın amcasının yanına yerleşen Lewis, bir tuhaflık sezer. Amcasının evinde bazı esrarengiz olaylar yaşanır. Amcası bir büyücüdür. Lewis’te amcası gibi büyücü olmak ister. Bu oldukça zor bir şeydir. Öğrendiğinde görecek ki büyüyü sadece iyi insanlar yapmamaktadır. “Eski Evdeki Büyülü Saat” filmi nette ilk olarak sitemizde.

 94İZLENME

 0BEĞEN

 0BEĞENME

Detay
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
0Favori Ekle Sonra İzle
5.0
Toplamda 0 oy verildi.
Sorun Bildir
Facebook Yorum Alanı
Yorum Alanı 52 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      Gülser Molla Ametali 15 Nisan 2019 20:21:09

    Kırıkkale merkezden ben Gülser Molla Ametali. Mrb sayfa cidden çok iyi, linkedinde paylaştım 15-04-2019 18:21:09

  2. avatar
      Durmus Akkoyun 15 Nisan 2019 20:21:18

    Amasya merkezden ben Durmus Akkoyun. Mrb bu web sitesi inanki çok iyi, teşekkürler 15-04-2019 18:21:18

  3. avatar
      abdüssettar Kotan 15 Nisan 2019 20:21:18

    Bingöl merkezden ben abdüssettar Kotan. selamun aleyküm siten harbiden çok güzel, teraziye tıkladım 15-04-2019 18:21:18

  4. avatar
      adil Özbey 15 Nisan 2019 20:21:32

    Antalya merkezden ben adil Özbey. merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden güzel, twitter da paylaştım 15-04-2019 18:21:32

  5. avatar
      Buket Samanci 15 Nisan 2019 20:22:20

    Ardahan merkezden ben Buket Samanci. Selam paylaşım vallaha dikkatimi çekti, tebrikler 15-04-2019 18:22:20

  6. avatar
      Ahmet Mehdi Zenderlioglu 15 Nisan 2019 20:23:46

    Elazığ merkezden ben Ahmet Mehdi Zenderlioglu. Mrb paylaşımın harbiden dikkat çekici, şukuladım 15-04-2019 18:23:46

  7. avatar
      adasal Önder 15 Nisan 2019 20:33:15

    Ağrı merkezden ben adasal Önder. Selamın aleyküm web siten süper ötesi mükemmel, sağolun 15-04-2019 18:33:15

  8. avatar
      akçit Tiftikci 15 Nisan 2019 20:40:42

    Mersin merkezden ben akçit Tiftikci. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım 15-04-2019 18:40:42

  9. avatar
      Rubabe Gökçen Akca 15 Nisan 2019 20:54:43

    Artvin merkezden ben Rubabe Gökçen Akca. Slm sayfan cidden dikkatimi çekti, şukuladım 15-04-2019 18:54:43

  10. avatar
      Tamer Çaylar 15 Nisan 2019 21:20:06

    Bayburt merkezden ben Tamer Çaylar. selam arkadaşlar paylaşım harbiden çok iyi, teraziye tıkladım 15-04-2019 19:20:06

  11. avatar
      ağahan Pehlevan 15 Nisan 2019 21:21:50

    Siirt merkezden ben ağahan Pehlevan. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden mükemmel, linkedinde paylaştım 15-04-2019 19:21:50

  12. avatar
      Ece Pınar Atalay 15 Nisan 2019 21:47:49

    Diyarbakır merkezden ben Ece Pınar Atalay. Merhabalar paylaşımın valla dikkat çekici, saolun 15-04-2019 19:47:49

  13. avatar
      aber Kökcü 15 Nisan 2019 21:50:35

    Artvin merkezden ben aber Kökcü. Merhaba paylaşımın vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım 15-04-2019 19:50:35

  14. avatar
      afil Özsoydan 15 Nisan 2019 21:59:22

    Tekirdağ merkezden ben afil Özsoydan. Merhaba herkese paylaşımın vallaha hayran edici, twitter da paylaştım 15-04-2019 19:59:22

  15. avatar
      Muhammet Mustafa Nerkis 15 Nisan 2019 22:00:49

    Artvin merkezden ben Muhammet Mustafa Nerkis. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha hayran edici, şukuladım 15-04-2019 20:00:49

  16. avatar
      Dalkilic Berker 15 Nisan 2019 22:01:38

    Şırnak merkezden ben Dalkilic Berker. Selam bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, tebrikler 15-04-2019 20:01:38

  17. avatar
      acem Mohamed 15 Nisan 2019 22:15:22

    Çorum merkezden ben acem Mohamed. Mrb web sitesi inanki dikkat çekici, teşekkürler 15-04-2019 20:15:22

  18. avatar
      Maisam Avci 15 Nisan 2019 22:17:47

    Bayburt merkezden ben Maisam Avci. Selamlar web siteniz valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım 15-04-2019 20:17:47

  19. avatar
      Oreroglu Babacan 15 Nisan 2019 22:34:16

    Trabzon merkezden ben Oreroglu Babacan. Selamlar paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 15-04-2019 20:34:16

  20. avatar
      Kavasoglu Baykuş 15 Nisan 2019 22:34:20

    Manisa merkezden ben Kavasoglu Baykuş. Selamlar sayfa harbiden güzel, tebrikler 15-04-2019 20:34:20

  21. avatar
      adalan Onuş 15 Nisan 2019 22:38:31

    Kayseri merkezden ben adalan Onuş. Mrb sayfan vallaha mükemmel, face de paylaştım 15-04-2019 20:38:31

  22. avatar
      akbaran Şen Özen 15 Nisan 2019 22:44:08

    Bartın merkezden ben akbaran Şen Özen. Merhaba herkese web siteniz yeminle iyi, saolun 15-04-2019 20:44:08

  23. avatar
      Kulunk Akaş 15 Nisan 2019 22:44:10

    Antalya merkezden ben Kulunk Akaş. Slm paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 15-04-2019 20:44:10

  24. avatar
      abdülmacid Kesbiç 15 Nisan 2019 22:44:16

    Kırıkkale merkezden ben abdülmacid Kesbiç. Slm bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun 15-04-2019 20:44:16

  25. avatar
      Kirtas Bad 15 Nisan 2019 22:52:51

    Sinop merkezden ben Kirtas Bad. Slm paylaşımınız inan ki çok güzel, twitter da paylaştım 15-04-2019 20:52:51

  26. avatar
      ağarantan Purçu 15 Nisan 2019 22:52:53

    Kocaeli merkezden ben ağarantan Purçu. selam arkadaşlar siteniz gerçekten mükemmel, tebrikler 15-04-2019 20:52:53

  27. avatar
      Aleda Ersoz 15 Nisan 2019 22:52:57

    İzmir merkezden ben Aleda Ersoz. Selamlar web siteniz valla dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 15-04-2019 20:52:57

  28. avatar
      akboğa Taçgın 15 Nisan 2019 22:53:04

    Bolu merkezden ben akboğa Taçgın. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden güzel, saolun 15-04-2019 20:53:04

  29. avatar
      Sena Tokatlioglu 15 Nisan 2019 22:53:04

    İstanbul merkezden ben Sena Tokatlioglu. Selam siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun 15-04-2019 20:53:04

  30. avatar
      Doğuşcan Divarci 15 Nisan 2019 22:53:10

    Siirt merkezden ben Doğuşcan Divarci. Selam herkese siteniz harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 15-04-2019 20:53:10

  31. avatar
      Erkekli Balıoğlu 15 Nisan 2019 22:59:51

    Diyarbakır merkezden ben Erkekli Balıoğlu. Merhaba web siten inan ki hayran edici, teşekkürler 15-04-2019 20:59:51

  32. avatar
      ağaoğlu Poslu 15 Nisan 2019 23:05:45

    Afyon merkezden ben ağaoğlu Poslu. Mrb siteniz vallaha güzel, teraziye tıkladım 15-04-2019 21:05:45

  33. avatar
      Malik Sadiklar 15 Nisan 2019 23:05:51

    Trabzon merkezden ben Malik Sadiklar. Selamın aleyküm paylaşım inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 15-04-2019 21:05:51

  34. avatar
      Tamer Çaylar 15 Nisan 2019 23:09:35

    Çanakkale merkezden ben Tamer Çaylar. Merhaba herkese sayfan inanılmaz hoşuma gitti, teşekkürler 15-04-2019 21:09:35

  35. avatar
      Ezgin Cakanel 15 Nisan 2019 23:10:43

    Yozgat merkezden ben Ezgin Cakanel. Selam herkese web siten gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım 15-04-2019 21:10:43

  36. avatar
      Batıray Demiroz 15 Nisan 2019 23:10:54

    Bilecik merkezden ben Batıray Demiroz. selamun aleyküm sayfa valla güzel, sağolun 15-04-2019 21:10:54

  37. avatar
      Muhammet Fatih Guzel 15 Nisan 2019 23:10:54

    Tunceli merkezden ben Muhammet Fatih Guzel. Selam herkese sayfan süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım 15-04-2019 21:10:54

  38. avatar
      akipek Varlı 15 Nisan 2019 23:15:39

    Konya merkezden ben akipek Varlı. Mrb siten inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım 15-04-2019 21:15:39

  39. avatar
      Duygun Tamayligil 15 Nisan 2019 23:18:57

    Adıyaman merkezden ben Duygun Tamayligil. Mrb paylaşımın süper ötesi iyi, teşekkürler 15-04-2019 21:18:57

  40. avatar
      Berrak Acikgoz 15 Nisan 2019 23:25:09

    Tekirdağ merkezden ben Berrak Acikgoz. Merhabalar paylaşım vallaha billaha iyi, şukuladım 15-04-2019 21:25:09

  41. avatar
      Buyukfirat Eyyupoğlu 16 Nisan 2019 06:32:03

    Bartın merkezden ben Buyukfirat Eyyupoğlu. merhaba arkadaşlar siten harbiden çok iyi, teşekkürler 16-04-2019 04:32:03

  42. avatar
      Aybirgen Yalmac 16 Nisan 2019 06:54:58

    Muğla merkezden ben Aybirgen Yalmac. Mrb web sitesi cidden çok iyi, şukuladım 16-04-2019 04:54:58

  43. avatar
      acarer Memişler 16 Nisan 2019 20:43:39

    Yozgat merkezden ben acarer Memişler. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 16-04-2019 18:43:39

  44. avatar
      İbrahim Fehmi Fatin 16 Nisan 2019 21:57:48

    Balıkesir merkezden ben İbrahim Fehmi Fatin. selam arkadaşlar sayfa valla hayran edici, facebookta paylaştım 16-04-2019 19:57:48

  45. avatar
      Altinkaya Akçay 16 Nisan 2019 22:11:56

    Elazığ merkezden ben Altinkaya Akçay. Slm paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 16-04-2019 20:11:56

  46. avatar
      Kulahlioglu Altıntaş 17 Nisan 2019 03:51:38

    Yozgat merkezden ben Kulahlioglu Altıntaş. Selam herkese paylaşımın vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım 17-04-2019 01:51:38

  47. avatar
      açkıngül Okan 17 Nisan 2019 09:06:48

    Kastamonu merkezden ben açkıngül Okan. Merhabalar sayfanız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 17-04-2019 07:06:48

  48. avatar
      Hayrunnisa Yetis 17 Nisan 2019 23:12:10

    Muş merkezden ben Hayrunnisa Yetis. Selam herkese siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, teşekkürler 17-04-2019 21:12:10

  49. avatar
      Emir Doğan Kizilkaya 18 Nisan 2019 06:22:52

    Van merkezden ben Emir Doğan Kizilkaya. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım 18-04-2019 04:22:52

  50. avatar
      abdülnasır Kırtaş 18 Nisan 2019 08:22:01

    Konya merkezden ben abdülnasır Kırtaş. Selam herkese siten inanılmaz mükemmel, şukuladım 18-04-2019 06:22:01

  51. avatar
      afkan Öztürk 18 Nisan 2019 12:51:01

    Hatay merkezden ben afkan Öztürk. Merhabalar sayfanız harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 18-04-2019 10:51:01

  52. avatar
      abdülvedud Kızılkaya 18 Nisan 2019 23:45:51

    Yozgat merkezden ben abdülvedud Kızılkaya. Selam herkese siteniz süper ötesi çok iyi, saolun 18-04-2019 21:45:51