Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 3 Gizli Dünya Online
720p

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 3 Gizli Dünya Online

Animasyon işleyişleri açısından roman uyarlamaları içerisinde en sağlam etkiyi oluşturan işlerden birisi de Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 3 Gizli Dünya Online izle olmuştur. Özellikle de seri halinde şekil alan filmin ilk iki halkası beklenen etkiyi sonuna kadar yaşatmıştır. Filmin yeni halkası olan Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 3. İzle ise, mükemmel ilerleyen hikayeye sağlam bir son niteliği taşımaktadır. Öyle ki filmdeki inanç ve sevgi kavramları kapsamında pek çok kere ekrana başarılı sekanslar yansıtılmış ve bu başarı dahilinde de animasyon görselliğinin zirve noktasına ulaşılmıştı. Hal böyle olunca da akıcı tonlamalarla şekil alan film, yapımcıların her türlü imkanı tanımasıyla birlikte yüksek seviyeli bir anlatı elde ediyor. İkinci filmde hatırladığımız üzere Hıçgıdık, babasının ölümü ile birlikte Viking kabilesinin başına yeni lider olarak geçmişti. Ancak bu aşamalarda önümüzdeki maceranın ne yöne doğru şekil alacağını asla kestiremeyiz. Kaldı ki film ile paralel olarak ilerlemekte olan dizi içerisinde de büyük bir savaşa doğru ilerleyişin söz konusu olduğu her fırsatta yansıtılmaktadır. Bu noktada da sizler için bu dizinin her evresini doyasıya izlemek ve akıcı tonlamalarla şekil alan sahnelerde kaybolmak kalıyor. Sadece çocuklar içinde değil, yetişkin izleyicileri de etkisi altına alacak başarılı sekanslara sahip olan film sayesinde sizler iyi bir izleyiş elde etmenin keyfine de ulaşacaksınız. Ejderhalar ile İnsanların bir araya gelişi hiç bu kadar hoş anlatılmamıştı…

 836İZLENME

 0BEĞEN

 0BEĞENME

Detay
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
0Favori Ekle Sonra İzle
5.0
Toplamda 0 oy verildi.
Sorun Bildir
Facebook Yorum Alanı
Yorum Alanı 45 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      afiye Öztemel 21 Mart 2019 03:50:39

    Siirt merkezden ben afiye Öztemel. Slm sayfa vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 21-03-2019 01:50:39

  2. avatar
      Öget Okan 24 Mart 2019 18:03:35

    Erzurum merkezden ben Öget Okan. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 24-03-2019 16:03:35

  3. avatar
      Vahide Davutoglu 24 Mart 2019 21:56:07

    Konya merkezden ben Vahide Davutoglu. Slm sayfanız valla iyi, şukuladım 24-03-2019 19:56:07

  4. avatar
      Talip Erdal 29 Mart 2019 19:50:42

    Tokat merkezden ben Talip Erdal. Merhaba herkese siten vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım 29-03-2019 17:50:42

  5. avatar
      Yardimci Bağış 31 Mart 2019 13:17:39

    Ağrı merkezden ben Yardimci Bağış. selamun aleyküm sayfan gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım 31-03-2019 11:17:39

  6. avatar
      Caprak Bilgiç 2 Nisan 2019 17:14:11

    Kırıkkale merkezden ben Caprak Bilgiç. selamun aleyküm web siten harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 02-04-2019 15:14:11

  7. avatar
      Ezel Belma 2 Nisan 2019 17:14:31

    Karabük merkezden ben Ezel Belma. selam arkadaşlar sayfanız harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 02-04-2019 15:14:31

  8. avatar
      ağakan Pehlivanoğlu 2 Nisan 2019 17:14:41

    Hakkari merkezden ben ağakan Pehlivanoğlu. selamun aleyküm web siteniz cidden hayran edici, teşekkürler 02-04-2019 15:14:41

  9. avatar
      Kurum Aydoğan Yozgat 3 Nisan 2019 13:44:16

    Çanakkale merkezden ben Kurum Aydoğan Yozgat. Merhabalar siten harbiden iyi, sağolun 03-04-2019 11:44:16

  10. avatar
      Pekcan Ogredik 4 Nisan 2019 14:39:13

    Sinop merkezden ben Pekcan Ogredik. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim güzel, face de paylaştım 04-04-2019 12:39:13

  11. avatar
      Volkan Goreke 6 Nisan 2019 20:22:03

    Bolu merkezden ben Volkan Goreke. selamun aleyküm web sitesi vallaha dikkat çekici, tebrikler 06-04-2019 18:22:03

  12. avatar
      Osman Yasin Ozcelik 8 Nisan 2019 12:17:48

    Elazığ merkezden ben Osman Yasin Ozcelik. Merhabalar web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 08-04-2019 10:17:48

  13. avatar
      Ulema Akarcalı 9 Nisan 2019 20:09:43

    Aydın merkezden ben Ulema Akarcalı. selam arkadaşlar web sitesi inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-04-2019 18:09:43

  14. avatar
      Cantekin Kardas 11 Nisan 2019 16:23:36

    Ordu merkezden ben Cantekin Kardas. Slm web sitesi cidden hayran bıraktı, face de paylaştım 11-04-2019 14:23:36

  15. avatar
      abuşka Kürk 16 Nisan 2019 22:08:43

    Konya merkezden ben abuşka Kürk. Merhabalar paylaşımın vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 16-04-2019 20:08:43

  16. avatar
      Erkovan Erkmen 16 Nisan 2019 22:08:45

    Bitlis merkezden ben Erkovan Erkmen. Slm sayfanız gerçekten hayran edici, sağolun 16-04-2019 20:08:45

  17. avatar
      Günan Gumus 16 Nisan 2019 22:10:13

    Bilecik merkezden ben Günan Gumus. Selamlar siteniz cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 16-04-2019 20:10:13

  18. avatar
      Kerime Hacer Sevigen 19 Nisan 2019 14:09:35

    Nevşehir merkezden ben Kerime Hacer Sevigen. Selamlar web siteniz gerçekten hayran edici, sağolun 19-04-2019 12:09:35

  19. avatar
      abdülkaviy Keçe 21 Nisan 2019 08:14:09

    Gaziantep merkezden ben abdülkaviy Keçe. selam arkadaşlar web siteniz valla iyi, face de paylaştım 21-04-2019 06:14:09

  20. avatar
      Emre Miraç Elvan 26 Nisan 2019 21:48:02

    Sakarya merkezden ben Emre Miraç Elvan. Selamın aleyküm paylaşım cidden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 26-04-2019 19:48:02

  21. avatar
      abayhan İlgezdi 27 Nisan 2019 05:22:18

    Mardin merkezden ben abayhan İlgezdi. selamun aleyküm siten süper ötesi çok güzel, şukuladım 27-04-2019 03:22:18

  22. avatar
      Yeni Çanga 27 Nisan 2019 19:07:15

    Erzincan merkezden ben Yeni Çanga. Mrb siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler 27-04-2019 17:07:15

  23. avatar
      Sena Tokatlioglu 28 Nisan 2019 03:36:50

    Ankara merkezden ben Sena Tokatlioglu. Mrb siten valla iyi, tebrikler 28-04-2019 01:36:50

  24. avatar
      Abdüssamet Tevfik 28 Nisan 2019 22:05:35

    Malatya merkezden ben Abdüssamet Tevfik. Merhaba herkese web siteniz yeminle hayran edici, face de paylaştım 28-04-2019 20:05:35

  25. avatar
      Gülşen Ugur 29 Nisan 2019 00:21:15

    Iğdır merkezden ben Gülşen Ugur. Selamlar sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım 28-04-2019 22:21:15

  26. avatar
      Altin Alparslan 30 Nisan 2019 14:11:51

    Tokat merkezden ben Altin Alparslan. Selamlar sayfa inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 30-04-2019 12:11:51

  27. avatar
      Numan Cicekli 30 Nisan 2019 14:58:06

    Bitlis merkezden ben Numan Cicekli. Merhaba web siten inanki mükemmel, tebrikler 30-04-2019 12:58:06

  28. avatar
      ahenk Saraçgil 1 Mayıs 2019 22:58:32

    Ankara merkezden ben ahenk Saraçgil. Merhaba herkese paylaşımın inan ki çok iyi, teraziye tıkladım 01-05-2019 20:58:32

  29. avatar
      Yasemin Sertcelik 2 Mayıs 2019 05:07:15

    Kars merkezden ben Yasemin Sertcelik. Merhaba sayfa inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 02-05-2019 03:07:15

  30. avatar
      akansu Sözüer 2 Mayıs 2019 15:18:56

    Giresun merkezden ben akansu Sözüer. Selamın aleyküm siteniz cidden mükemmel, sağolun 02-05-2019 13:18:56

  31. avatar
      Zeynep Büşra Okten 2 Mayıs 2019 18:42:28

    Trabzon merkezden ben Zeynep Büşra Okten. Slm paylaşımın ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 02-05-2019 16:42:28

  32. avatar
      Arif Canan 2 Mayıs 2019 21:04:00

    Bingöl merkezden ben Arif Canan. Merhaba paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 02-05-2019 19:04:00

  33. avatar
      Ecem Ogan 3 Mayıs 2019 18:29:28

    Antalya merkezden ben Ecem Ogan. Selam herkese siten süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım 03-05-2019 16:29:28

  34. avatar
      abdülesed Karakaplan 4 Mayıs 2019 10:01:06

    Diyarbakır merkezden ben abdülesed Karakaplan. Merhaba siten harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım 04-05-2019 08:01:06

  35. avatar
      akadlı Sobacı 4 Mayıs 2019 10:01:07

    Antalya merkezden ben akadlı Sobacı. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki güzel, teraziye tıkladım 04-05-2019 08:01:07

  36. avatar
      Akcay Düzbayır 4 Mayıs 2019 21:57:59

    Aydın merkezden ben Akcay Düzbayır. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım 04-05-2019 19:57:59

  37. avatar
      Volkan Eyüp Baser 5 Mayıs 2019 05:33:23

    Giresun merkezden ben Volkan Eyüp Baser. Selamlar paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, tebrikler 05-05-2019 03:33:23

  38. avatar
      abdülcemal Karademir 6 Mayıs 2019 03:12:42

    Artvin merkezden ben abdülcemal Karademir. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha güzel, sosyal medyada paylaştım 06-05-2019 01:12:42

  39. avatar
      Banuhan Yesildal 7 Mayıs 2019 17:30:20

    Ardahan merkezden ben Banuhan Yesildal. merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 07-05-2019 15:30:20

  40. avatar
      Erkekli Balıoğlu 10 Mayıs 2019 12:24:56

    Ordu merkezden ben Erkekli Balıoğlu. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim mükemmel, tebrikler 10-05-2019 10:24:56

  41. avatar
      abdülkadir Kaynamış 20 Mayıs 2019 02:31:59

    Trabzon merkezden ben abdülkadir Kaynamış. Merhabalar siten inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-05-2019 00:31:59

  42. avatar
      Nimet Aksak 20 Mayıs 2019 08:08:53

    Trabzon merkezden ben Nimet Aksak. Slm siten harbiden çok güzel, sağolun 20-05-2019 06:08:53

  43. avatar
      Hesna Ezgi Sarioglu 20 Mayıs 2019 08:09:03

    Sakarya merkezden ben Hesna Ezgi Sarioglu. Slm sayfanız harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım 20-05-2019 06:09:03

  44. avatar
      Mütesir Memisler 5 Haziran 2019 10:36:40

    Ordu merkezden ben Mütesir Memisler. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden iyi, linkedinde paylaştım 05-06-2019 08:36:40

  45. avatar
      İshak Findikci 11 Haziran 2019 06:02:16

    Karaman merkezden ben İshak Findikci. Merhabalar paylaşım gerçekten hayran edici, şukuladım 11-06-2019 04:02:16