Durumunu Güncelle 2019 Türkçe Dublaj
720p

Durumunu Güncelle 2019 Türkçe Dublaj

Güzel bir romantik film izleme deneyime başlamak istiyorsanız doğru yer ve doğru filimdesiniz. 2019 baş yapıtlarından romantik temalı Durumunu Güncelle 2019 Türkçe Dublaj izle filmi online izleme keyfi ile burada. Durumunu Güncelle filmi bir çok kişinin hayallerini süsleyen bir durumu gerçek hayata taşıyan bir yapım. Kyle Moore, yeni bir okula gelmiştir. Burada çevresi oldukça popüler insanlarla dolu olduğu için onu kimse fark etmez ve kendisini kötü hissetmektedir. Kimse onu sevmemektedir. Kimseyle iletişim kuramamak onu moron bir insan haline getirir. O da telefonuna sihirli bir uygulama yükler. Bu uygulamanın ardından hayatı kökünden değişir. Artık o her istediği şeye ulaşabilen biri haline gelir. Uygulamanın gereğini yaptığında ise tüm dilekleri kabul olur. Kendi istediği o mükemmel hayata sahip olur. Başta çok eğlenceli gibi görünen bu durum göründüğü kadar mutlu etmez onu. Durumunu Güncelle Türkçe Dublaj izleyebilir ve eğlenceli vakit geçirebilirsiniz.

 103İZLENME

 0BEĞEN

 0BEĞENME

Detay
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
0Favori Ekle Sonra İzle
10.0
Toplamda 1 oy verildi.
Sorun Bildir
Facebook Yorum Alanı
Yorum Alanı 42 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      Doga Elif Hafiz 14 Nisan 2019 12:15:58

    Samsun merkezden ben Doga Elif Hafiz. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım 14-04-2019 10:15:58

  2. avatar
      abdulhamid Kabukçu 14 Nisan 2019 12:26:36

    Ordu merkezden ben abdulhamid Kabukçu. Merhaba web siteniz inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-04-2019 10:26:36

  3. avatar
      Nebahat Donder 14 Nisan 2019 12:34:39

    Osmaniye merkezden ben Nebahat Donder. Selamın aleyküm siten inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 14-04-2019 10:34:39

  4. avatar
      Alya Kizil 14 Nisan 2019 12:36:36

    Uşak merkezden ben Alya Kizil. Mrb web siteniz vallaha çok güzel, facebookta paylaştım 14-04-2019 10:36:36

  5. avatar
      adniye Özgezgin 14 Nisan 2019 12:41:37

    Zonguldak merkezden ben adniye Özgezgin. Merhaba paylaşım inan ki çok hoşuma gitti, saolun 14-04-2019 10:41:37

  6. avatar
      Mügenur Atol 14 Nisan 2019 12:42:58

    Sivas merkezden ben Mügenur Atol. merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım 14-04-2019 10:42:58

  7. avatar
      Uzundonekoglu Günel 14 Nisan 2019 12:46:38

    Sakarya merkezden ben Uzundonekoglu Günel. Selamın aleyküm paylaşım harbiden güzel, sağolun 14-04-2019 10:46:38

  8. avatar
      abdu´l-melik İshakoğlu 14 Nisan 2019 12:50:18

    Bartın merkezden ben abdu´l-melik İshakoğlu. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi mükemmel, face de paylaştım 14-04-2019 10:50:18

  9. avatar
      Babadostu Dal 14 Nisan 2019 12:56:59

    Sinop merkezden ben Babadostu Dal. Selamlar paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 14-04-2019 10:56:59

  10. avatar
      Atak Kukaraci 14 Nisan 2019 13:32:21

    Ankara merkezden ben Atak Kukaraci. Selamlar sayfanız harbiden çok iyi, saolun 14-04-2019 11:32:21

  11. avatar
      Eruzun Esgin 14 Nisan 2019 13:32:23

    Çankırı merkezden ben Eruzun Esgin. Merhaba bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 14-04-2019 11:32:23

  12. avatar
      Aysu Belge 14 Nisan 2019 13:33:43

    Kırşehir merkezden ben Aysu Belge. selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım 14-04-2019 11:33:43

  13. avatar
      abiye Kutanoglu 14 Nisan 2019 13:35:59

    Denizli merkezden ben abiye Kutanoglu. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 14-04-2019 11:35:59

  14. avatar
      Şenay Okur 14 Nisan 2019 13:36:00

    Edirne merkezden ben Şenay Okur. Selam herkese web siten cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 14-04-2019 11:36:00

  15. avatar
      Bedriye Seray Secer 14 Nisan 2019 13:36:03

    Ağrı merkezden ben Bedriye Seray Secer. Selamlar paylaşımın inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun 14-04-2019 11:36:03

  16. avatar
      Gencay Bolge 14 Nisan 2019 13:36:10

    Afyon merkezden ben Gencay Bolge. Merhabalar siteniz valla dikkat çekici, face de paylaştım 14-04-2019 11:36:10

  17. avatar
      adışah Özata 14 Nisan 2019 13:39:09

    Şırnak merkezden ben adışah Özata. Selamın aleyküm web siten vallaha hayran edici, tebrikler 14-04-2019 11:39:09

  18. avatar
      İstemi Furkan Bostanci 14 Nisan 2019 13:41:47

    Kilis merkezden ben İstemi Furkan Bostanci. Merhaba web siteniz inanki mükemmel, tebrikler 14-04-2019 11:41:47

  19. avatar
      Kerem Cahit Kocsoy 14 Nisan 2019 13:43:16

    Çankırı merkezden ben Kerem Cahit Kocsoy. Merhabalar web sitesi süper ötesi mükemmel, sağolun 14-04-2019 11:43:16

  20. avatar
      Alver Altaş 14 Nisan 2019 13:54:29

    Kırıkkale merkezden ben Alver Altaş. Merhaba herkese siteniz süper ötesi güzel, sağolun 14-04-2019 11:54:29

  21. avatar
      ahid Savca 14 Nisan 2019 14:01:35

    Bilecik merkezden ben ahid Savca. selam arkadaşlar web siten ciddiyim çok güzel, teşekkürler 14-04-2019 12:01:35

  22. avatar
      Sulhadin Poyraz 14 Nisan 2019 14:09:33

    Samsun merkezden ben Sulhadin Poyraz. Selamın aleyküm siten vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-04-2019 12:09:33

  23. avatar
      Kirtas Bad 14 Nisan 2019 14:30:58

    Aydın merkezden ben Kirtas Bad. Slm paylaşım süper ötesi iyi, facebookta paylaştım 14-04-2019 12:30:58

  24. avatar
      akkor Yardımcı 14 Nisan 2019 15:16:20

    Sinop merkezden ben akkor Yardımcı. Selamlar web siten harbiden hayran edici, facebookta paylaştım 14-04-2019 13:16:20

  25. avatar
      Samet Emre Moroglu 14 Nisan 2019 15:16:48

    Aydın merkezden ben Samet Emre Moroglu. Merhabalar web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun 14-04-2019 13:16:48

  26. avatar
      Özer Seçkin Ecder 14 Nisan 2019 15:21:21

    Batman merkezden ben Özer Seçkin Ecder. Slm web siten gerçekten dikkat çekici, face de paylaştım 14-04-2019 13:21:21

  27. avatar
      aksun Zağlı 14 Nisan 2019 15:21:25

    Kırıkkale merkezden ben aksun Zağlı. Merhaba sayfanız ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım 14-04-2019 13:21:25

  28. avatar
      Dilşah Ergin 14 Nisan 2019 15:22:48

    Kahramanmaraş merkezden ben Dilşah Ergin. Mrb siteniz harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 14-04-2019 13:22:48

  29. avatar
      Tokali Cumalı 14 Nisan 2019 15:22:51

    Mardin merkezden ben Tokali Cumalı. Mrb web siten ciddiyim hayran edici, sağolun 14-04-2019 13:22:51

  30. avatar
      Dalkilic Berker 14 Nisan 2019 15:27:09

    Tekirdağ merkezden ben Dalkilic Berker. Mrb sayfanız süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 14-04-2019 13:27:09

  31. avatar
      Sadık Can Yalcinkaya 14 Nisan 2019 15:41:15

    Denizli merkezden ben Sadık Can Yalcinkaya. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, teşekkürler 14-04-2019 13:41:15

  32. avatar
      Zehra Sena Erbul 14 Nisan 2019 15:42:45

    Rize merkezden ben Zehra Sena Erbul. Slm web siten inanki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 14-04-2019 13:42:45

  33. avatar
      Yusuf Süha Yildizdoken 14 Nisan 2019 21:20:49

    Manisa merkezden ben Yusuf Süha Yildizdoken. Mrb siteniz vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-04-2019 19:20:49

  34. avatar
      akış Ünl Ü 15 Nisan 2019 09:21:44

    Kütahya merkezden ben akış Ünl Ü. Mrb web sitesi vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım 15-04-2019 07:21:44

  35. avatar
      Basar Hadi 15 Nisan 2019 12:31:51

    Afyon merkezden ben Basar Hadi. Slm sayfa vallaha iyi, face de paylaştım 15-04-2019 10:31:51

  36. avatar
      Zaptiye Aklar Çörekçi 15 Nisan 2019 16:48:26

    Aksaray merkezden ben Zaptiye Aklar Çörekçi. Selam paylaşım yeminle çok güzel, face de paylaştım 15-04-2019 14:48:26

  37. avatar
      Aybüke Ayça Ozsoydan 15 Nisan 2019 20:21:11

    Zonguldak merkezden ben Aybüke Ayça Ozsoydan. Slm paylaşım inanılmaz iyi, sağolun 15-04-2019 18:21:11

  38. avatar
      Yardimci Bağış 16 Nisan 2019 11:00:58

    Giresun merkezden ben Yardimci Bağış. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki güzel, saolun 16-04-2019 09:00:58

  39. avatar
      Yirmibescik Bölge 16 Nisan 2019 13:12:04

    Muş merkezden ben Yirmibescik Bölge. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha güzel, teşekkürler 16-04-2019 11:12:04

  40. avatar
      Mehmetali Suyunu 16 Nisan 2019 14:30:55

    Edirne merkezden ben Mehmetali Suyunu. merhaba arkadaşlar sayfa cidden mükemmel, linkedinde paylaştım 16-04-2019 12:30:55

  41. avatar
      Erdemir Güvener 16 Nisan 2019 21:11:39

    Kastamonu merkezden ben Erdemir Güvener. Selam web siten vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 16-04-2019 19:11:39

  42. avatar
      Tut Çintan 16 Nisan 2019 22:53:27

    Kırklareli merkezden ben Tut Çintan. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 16-04-2019 20:53:27