Doktor Strange Türkçe Dublaj
720p

Doktor Strange Türkçe Dublaj

Sinemalarda adını hafızalara kazıtan yabancı fantastik türündeki bir film olan doktor strange Türkçe altyazılı ile filmini 1080p kalitede sizlere sunuyoruz. Başarılı cerrah Stephen Vincent Strange, geçirdiği bir trafik kazası sonucunda elindeki sinirler zarar görünce artık mesleğini yapamaz hale gelir. Tüm yaraları iyileştirebilen, Tibet'te yaşamakta olan Ancient One adlı büyücünün varlığını öğrenmesi onun için yeni bir umut olur. Tibet'e giden cerrah sandığından çok daha büyük güçlerle karşılaşacaktır. Marvel aleminin sevilen süper karakterlerinden biri olan Doctor Strange'in öyküsünü perdeye taşıyan filmde Doktor Strange'i İngiliz oyuncu Benedict Cumberbatch canlandırırken filmin yönetmen koltuğunda, ağırlıklı olarak korku-gerilim projelerinin aranan ismi haline gelen Scott Derrickson oturuyor.

 2.803İZLENME

 0BEĞEN

 0BEĞENME

Detay
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
0Favori Ekle Sonra İzle
5.0
Toplamda 0 oy verildi.
Sorun Bildir
Facebook Yorum Alanı
Yorum Alanı 78 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      Furkan Ali Can Zabun 18 Mart 2019 22:49:38

    Ardahan merkezden ben Furkan Ali Can Zabun. selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım 18-03-2019 20:49:38

  2. avatar
      Boran Cintan 21 Mart 2019 18:45:50

    Afyon merkezden ben Boran Cintan. Slm web siteniz inan ki hoşuma gitti, sağolun 21-03-2019 16:45:50

  3. avatar
      acunışık Nalçacı 21 Mart 2019 19:06:38

    Aydın merkezden ben acunışık Nalçacı. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 21-03-2019 17:06:38

  4. avatar
      Giray Guguk 21 Mart 2019 20:38:16

    Antalya merkezden ben Giray Guguk. Slm sayfa cidden hayran bıraktı, sağolun 21-03-2019 18:38:16

  5. avatar
      Berra Coskun 21 Mart 2019 21:47:52

    Şırnak merkezden ben Berra Coskun. Merhaba herkese web siten inan ki güzel, facebookta paylaştım 21-03-2019 19:47:52

  6. avatar
      abdülhalim Kayacan 22 Mart 2019 15:49:01

    Kırklareli merkezden ben abdülhalim Kayacan. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 22-03-2019 13:49:01

  7. avatar
      akcebe Taş 22 Mart 2019 15:49:03

    Yozgat merkezden ben akcebe Taş. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz hayran edici, şukuladım 22-03-2019 13:49:03

  8. avatar
      Kulahlioglu Altıntaş 22 Mart 2019 16:09:02

    Rize merkezden ben Kulahlioglu Altıntaş. Selamlar paylaşımınız valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 22-03-2019 14:09:02

  9. avatar
      akınal Uzun 22 Mart 2019 16:45:10

    Sakarya merkezden ben akınal Uzun. Slm web siten inanılmaz hayran edici, tebrikler 22-03-2019 14:45:10

  10. avatar
      Nebahat Donder 22 Mart 2019 20:08:49

    Trabzon merkezden ben Nebahat Donder. Selam bu web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 22-03-2019 18:08:49

  11. avatar
      akburçak Tarhan 22 Mart 2019 21:35:50

    Antalya merkezden ben akburçak Tarhan. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım 22-03-2019 19:35:50

  12. avatar
      Aykanat Akkoyun 23 Mart 2019 15:58:18

    Çankırı merkezden ben Aykanat Akkoyun. Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım 23-03-2019 13:58:18

  13. avatar
      Hüsne Aysun Esgin 23 Mart 2019 20:22:38

    Aksaray merkezden ben Hüsne Aysun Esgin. Mrb bu web sitesi inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım 23-03-2019 18:22:38

  14. avatar
      Şeyda Nur Sefik 25 Mart 2019 22:58:50

    Antalya merkezden ben Şeyda Nur Sefik. Selamlar paylaşım vallaha iyi, şukuladım 25-03-2019 20:58:50

  15. avatar
      Nebahat Donder 26 Mart 2019 11:25:05

    Mersin merkezden ben Nebahat Donder. Selam herkese sayfan vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım 26-03-2019 09:25:05

  16. avatar
      acunbegüm Muslu 28 Mart 2019 03:44:28

    Iğdır merkezden ben acunbegüm Muslu. selam arkadaşlar web sitesi inan ki çok güzel, twitter da paylaştım 28-03-2019 01:44:28

  17. avatar
      akçiçek Tezmen 28 Mart 2019 10:53:17

    Bursa merkezden ben akçiçek Tezmen. Selamın aleyküm siten vallaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 28-03-2019 08:53:17

  18. avatar
      Aysel Ozbolat 30 Mart 2019 14:26:01

    Sivas merkezden ben Aysel Ozbolat. merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 30-03-2019 12:26:01

  19. avatar
      Cansunur Ozdogan 30 Mart 2019 14:26:07

    Sinop merkezden ben Cansunur Ozdogan. Merhaba herkese web siten inan ki hoşuma gitti, saolun 30-03-2019 12:26:07

  20. avatar
      Gürol Cansu 31 Mart 2019 03:59:32

    Erzincan merkezden ben Gürol Cansu. Selam herkese paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 31-03-2019 01:59:32

  21. avatar
      Emre Can Togan 31 Mart 2019 12:59:12

    Burdur merkezden ben Emre Can Togan. Selamlar web siten gerçekten dikkat çekici, teşekkürler 31-03-2019 10:59:12

  22. avatar
      Mina Akkut 31 Mart 2019 12:59:45

    Antalya merkezden ben Mina Akkut. Mrb sayfanız vallaha güzel, şukuladım 31-03-2019 10:59:45

  23. avatar
      Mimoza Dogan 31 Mart 2019 13:14:00

    Hakkari merkezden ben Mimoza Dogan. Selam sayfanız cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 31-03-2019 11:14:00

  24. avatar
      aksoy Yürükgil 31 Mart 2019 15:15:24

    Giresun merkezden ben aksoy Yürükgil. selam arkadaşlar siten harbiden güzel, saolun 31-03-2019 13:15:24

  25. avatar
      Mehveş Dusenkalkar 31 Mart 2019 21:35:16

    Hatay merkezden ben Mehveş Dusenkalkar. selamun aleyküm paylaşımın valla çok güzel, facebookta paylaştım 31-03-2019 19:35:16

  26. avatar
      Halit Can Hami 1 Nisan 2019 15:50:11

    Yozgat merkezden ben Halit Can Hami. Merhaba siteniz gerçekten dikkatimi çekti, saolun 01-04-2019 13:50:11

  27. avatar
      akide Ürkmeztürk 1 Nisan 2019 17:12:37

    Gümüşhane merkezden ben akide Ürkmeztürk. Merhabalar sayfan inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 01-04-2019 15:12:37

  28. avatar
      Ebrar Bilal 1 Nisan 2019 17:46:44

    Kastamonu merkezden ben Ebrar Bilal. Selamlar siten gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım 01-04-2019 15:46:44

  29. avatar
      Sen Ozen Bent 2 Nisan 2019 13:25:17

    Kırıkkale merkezden ben Sen Ozen Bent. Merhabalar paylaşım süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 02-04-2019 11:25:17

  30. avatar
      aksın Yürük 2 Nisan 2019 23:52:17

    Osmaniye merkezden ben aksın Yürük. Merhaba paylaşım ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım 02-04-2019 21:52:17

  31. avatar
      Hasan Burak Talantemur 2 Nisan 2019 23:56:15

    Sakarya merkezden ben Hasan Burak Talantemur. merhaba arkadaşlar sayfa cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 02-04-2019 21:56:15

  32. avatar
      akabay Seymen 2 Nisan 2019 23:56:32

    Şırnak merkezden ben akabay Seymen. Merhabalar sayfa yeminle hoşuma gitti, saolun 02-04-2019 21:56:32

  33. avatar
      adam Orman 5 Nisan 2019 13:25:40

    Samsun merkezden ben adam Orman. Merhaba herkese web siten vallaha billaha güzel, face de paylaştım 05-04-2019 11:25:40

  34. avatar
      Fehime Şuheda Cosandal 5 Nisan 2019 18:58:04

    Bitlis merkezden ben Fehime Şuheda Cosandal. Selam herkese sayfanız inanılmaz dikkat çekici, sağolun 05-04-2019 16:58:04

  35. avatar
      Enginsu Tuzel 5 Nisan 2019 21:48:34

    Bilecik merkezden ben Enginsu Tuzel. Slm paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 05-04-2019 19:48:34

  36. avatar
      Mümüne Nihan Ayalan 7 Nisan 2019 00:49:24

    Ordu merkezden ben Mümüne Nihan Ayalan. selam arkadaşlar web siten inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 06-04-2019 22:49:24

  37. avatar
      Balkın Seymen 7 Nisan 2019 00:53:22

    Erzincan merkezden ben Balkın Seymen. Selam paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler 06-04-2019 22:53:22

  38. avatar
      Mahire Rona 8 Nisan 2019 14:22:18

    Şırnak merkezden ben Mahire Rona. Mrb paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 08-04-2019 12:22:18

  39. avatar
      aslan Hirik 8 Nisan 2019 14:22:19

    Denizli merkezden ben aslan Hirik. Selam herkese bu web sitesi vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 08-04-2019 12:22:19

  40. avatar
      akdik Tolunay 8 Nisan 2019 21:58:24

    Edirne merkezden ben akdik Tolunay. selam arkadaşlar web siteniz valla hoşuma gitti, şukuladım 08-04-2019 19:58:24

  41. avatar
      Ali Bastug 8 Nisan 2019 21:58:33

    Antalya merkezden ben Ali Bastug. Selamlar paylaşımınız valla dikkat çekici, tebrikler 08-04-2019 19:58:33

  42. avatar
      Tutkum Surmeli 10 Nisan 2019 15:09:10

    Adıyaman merkezden ben Tutkum Surmeli. selamun aleyküm siteniz vallaha hayran bıraktı, tebrikler 10-04-2019 13:09:10

  43. avatar
      Ozteker Civan 11 Nisan 2019 15:09:37

    Adana merkezden ben Ozteker Civan. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha çok güzel, teşekkürler 11-04-2019 13:09:37

  44. avatar
      Tülay Tuğçe Erin 14 Nisan 2019 04:30:42

    Giresun merkezden ben Tülay Tuğçe Erin. Merhaba herkese sayfan süper ötesi iyi, tebrikler 14-04-2019 02:30:42

  45. avatar
      Saltuk Aygen 15 Nisan 2019 20:56:58

    Ankara merkezden ben Saltuk Aygen. Selam web siten harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 15-04-2019 18:56:58

  46. avatar
      Çağla Tarakci 18 Nisan 2019 10:12:04

    Kocaeli merkezden ben Çağla Tarakci. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 18-04-2019 08:12:04

  47. avatar
      Yeşim Ziya 23 Nisan 2019 19:59:57

    Kırıkkale merkezden ben Yeşim Ziya. Slm web sitesi harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 23-04-2019 17:59:57

  48. avatar
      İlkim Cinar 27 Nisan 2019 21:26:34

    Adıyaman merkezden ben İlkim Cinar. selam arkadaşlar web siten yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım 27-04-2019 19:26:34

  49. avatar
      Yücel Celebi 27 Nisan 2019 22:40:10

    Elazığ merkezden ben Yücel Celebi. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım 27-04-2019 20:40:10

  50. avatar
      Farshad Pakdil 1 Mayıs 2019 21:41:43

    Karabük merkezden ben Farshad Pakdil. Selamlar siteniz cidden çok güzel, tebrikler 01-05-2019 19:41:43

  51. avatar
      Ayçiçek Nisanci 2 Mayıs 2019 19:44:54

    Yozgat merkezden ben Ayçiçek Nisanci. Selamlar sayfanız inanılmaz çok iyi, sağolun 02-05-2019 17:44:54

  52. avatar
      Sait Bülbül 3 Mayıs 2019 21:59:05

    Çorum merkezden ben Sait Bülbül. Selamlar sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 03-05-2019 19:59:05

  53. avatar
      Umut Salih Turan 7 Mayıs 2019 14:56:13

    Antalya merkezden ben Umut Salih Turan. Slm web siteniz vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 07-05-2019 12:56:13

  54. avatar
      Yasin Burak Balbay 7 Mayıs 2019 23:59:06

    Çankırı merkezden ben Yasin Burak Balbay. Selam herkese paylaşım vallaha iyi, facebookta paylaştım 07-05-2019 21:59:06

  55. avatar
      abdünnasır Kişin 8 Mayıs 2019 14:55:47

    Şırnak merkezden ben abdünnasır Kişin. Selam siten valla hoşuma gitti, teşekkürler 08-05-2019 12:55:47

  56. avatar
      abayhan İlgezdi 8 Mayıs 2019 14:58:06

    Tokat merkezden ben abayhan İlgezdi. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, sağolun 08-05-2019 12:58:06

  57. avatar
      Samed Esendemir 8 Mayıs 2019 14:58:18

    Trabzon merkezden ben Samed Esendemir. Selamlar paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 08-05-2019 12:58:18

  58. avatar
      Ozpercin Çuhadar 11 Mayıs 2019 02:15:56

    Diyarbakır merkezden ben Ozpercin Çuhadar. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım 11-05-2019 00:15:56

  59. avatar
      Hilal Burak 20 Mayıs 2019 05:47:58

    Mardin merkezden ben Hilal Burak. Merhaba herkese paylaşımın vallaha hayran bıraktı, teşekkürler 20-05-2019 03:47:58

  60. avatar
      abdulaziz İşgören 28 Mayıs 2019 03:38:26

    Manisa merkezden ben abdulaziz İşgören. merhaba arkadaşlar siten harbiden çok iyi, teşekkürler 28-05-2019 01:38:26

  61. avatar
      Alaatin Soysal 13 Haziran 2019 05:29:52

    Diyarbakır merkezden ben Alaatin Soysal. Slm paylaşım inan ki güzel, teraziye tıkladım 13-06-2019 03:29:52

  62. avatar
      Saba Sarialtun 13 Haziran 2019 05:33:58

    Elazığ merkezden ben Saba Sarialtun. Slm siten cidden mükemmel, şukuladım 13-06-2019 03:33:58

  63. avatar
      Eyüp Orhun Basesgioglu 15 Haziran 2019 23:33:19

    Çorum merkezden ben Eyüp Orhun Basesgioglu. Merhabalar siten cidden güzel, twitter da paylaştım 15-06-2019 21:33:19

  64. avatar
      Ahmet Gazi Demiriz 28 Haziran 2019 06:00:16

    Burdur merkezden ben Ahmet Gazi Demiriz. Slm siteniz inanki güzel, twitter da paylaştım 28-06-2019 04:00:16

  65. avatar
      akgün Uluhan 28 Haziran 2019 06:02:18

    Gümüşhane merkezden ben akgün Uluhan. selam arkadaşlar siten cidden iyi, teşekkürler 28-06-2019 04:02:18

  66. avatar
      İhsan Vehbi Mumcu 28 Haziran 2019 20:53:57

    Aksaray merkezden ben İhsan Vehbi Mumcu. selam arkadaşlar web siten valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 28-06-2019 18:53:57

  67. avatar
      acunbegim Musaoğlu 28 Haziran 2019 23:05:42

    Rize merkezden ben acunbegim Musaoğlu. Merhaba sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 28-06-2019 21:05:42

  68. avatar
      Pırıltı Gurses 28 Haziran 2019 23:05:46

    Çorum merkezden ben Pırıltı Gurses. Selamlar web siten yeminle iyi, teşekkürler 28-06-2019 21:05:46

  69. avatar
      adetullah Örge 28 Haziran 2019 23:07:32

    Rize merkezden ben adetullah Örge. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 28-06-2019 21:07:32

  70. avatar
      akel Tüfekci 30 Haziran 2019 01:21:51

    Bitlis merkezden ben akel Tüfekci. Selamın aleyküm paylaşımınız valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım 29-06-2019 23:21:51

  71. avatar
      akbehmen Şerbetçi 30 Haziran 2019 16:04:52

    Bayburt merkezden ben akbehmen Şerbetçi. Selam herkese paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım 30-06-2019 14:04:52

  72. avatar
      Dilhan Ipek 10 Temmuz 2019 04:30:15

    Tokat merkezden ben Dilhan Ipek. Slm sayfan vallaha billaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2019 02:30:15

  73. avatar
      Gürol Cansu 13 Temmuz 2019 14:53:03

    İstanbul merkezden ben Gürol Cansu. selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten dikkat çekici, tebrikler 13-07-2019 12:53:03

  74. avatar
      Fatma Serra Yayla 14 Temmuz 2019 15:15:57

    Amasya merkezden ben Fatma Serra Yayla. selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 14-07-2019 13:15:57

  75. avatar
      ağanbegüm Poçan 16 Temmuz 2019 00:10:19

    Bilecik merkezden ben ağanbegüm Poçan. merhaba arkadaşlar web siten harbiden çok hoşuma gitti, şukuladım 15-07-2019 22:10:19

  76. avatar
      acem Mohamed 16 Temmuz 2019 19:41:23

    Adıyaman merkezden ben acem Mohamed. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım 16-07-2019 17:41:23

  77. avatar
      Inceoglu Baştopçu 18 Temmuz 2019 20:55:20

    Çorum merkezden ben Inceoglu Baştopçu. Merhaba bu web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, tebrikler 18-07-2019 18:55:20

  78. avatar
      abuzettin Kürüm 19 Temmuz 2019 17:27:29

    Bolu merkezden ben abuzettin Kürüm. merhaba arkadaşlar siten inanılmaz güzel, saolun 19-07-2019 15:27:29