Alternatif Kaynaklar
Deepwater Horizon Büyük Felaket Türkçe Altyazılı

Deepwater Horizon Büyük Felaket Türkçe Altyazılı | 720p

Film uzak deniz üstünde petrol arayan aktif bir sondaj yapısının petrolü sızdırması ve 2010 Nisan da infilak etmesi ile ABD tarihinde en etkili ve büyük petrol sızdırma olayına kurulu. O felaket gününde Deepwater Horizon Büyük Felaket Türkçe Altyazılı izle bulunan ve çok korkutucu durumlara maruz kalmış olan 126 insanın korku dolu anlarını beyaz perdeye aktaran bu film tüylerinizi diken diken yapacak. Petrol sondaj kulesi Deepwater Horizon'da çalışan 126 kişilik ekip, 20 Nisan 2010'da her zamanki gibi çalışmalarını sürdürmektedir. Hepsi vardiyanın sonuna gelip bir an önce karaya çıkmayı ve kendilerini bekleyenlere kavuşmayı arzu etmektedir. Ancak akşam saatlerinde yaşanan şiddetli patlamalar, herkesi büyük bir şoka uğratır. Durduralamayan ve sonrasında günlerce sürecek yangından sağ kurtulabilmek için mücadele eden ekip, cehennemi andıran bir ölüm kalım savaşının ortasında kalacaktır.

Yorum Ekle

spoiler butonu

  1. İltem Uskent dedi ki:

    Selamlar sayfa harbiden dikkat çekici, face de paylaştım

  2. Akgol Demiroğlu dedi ki:

    Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  3. Süheyl Biyiklioglu dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımınız valla çok güzel, teşekkürler

  4. Ogutken Erek dedi ki:

    Merhaba herkese web sitesi inan ki mükemmel, teraziye tıkladım

  5. Oztrak Adanır dedi ki:

    Merhaba paylaşım valla dikkatimi çekti, tebrikler

  6. Yamanoglu Canbek dedi ki:

    Merhabalar siteniz inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım

  7. Aslik Gülçin dedi ki:

    Selamlar bu web sitesi gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  8. Okyanus Salman dedi ki:

    Merhaba herkese sayfan vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  9. akhanım Usanmaz dedi ki:

    Merhaba sayfan cidden iyi, şukuladım

  10. Tanis Babadostu dedi ki:

    Merhaba sayfanız cidden hayran bıraktı, tebrikler

  11. Nehar Ustunel dedi ki:

    merhaba arkadaşlar siteniz vallaha hayran bıraktı, tebrikler

  12. Halit Can Hami dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfan valla ilgi uyandırıcı, saolun

  13. Dalay Kalayci dedi ki:

    Selam sayfan valla çok güzel, teraziye tıkladım

  14. Yumurtaci Gürel dedi ki:

    selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  15. acunbike Mutman dedi ki:

    Mrb paylaşım inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım

  16. abdüllatif Kerimov dedi ki:

    Merhabalar siten vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım

  17. Halim Gurel dedi ki:

    Mrb siteniz vallaha billaha mükemmel, sağolun

  18. Gönülgül Kizilirmak dedi ki:

    Selam paylaşımınız vallaha çok güzel, twitter da paylaştım

  19. Furkan Asveren dedi ki:

    Selamın aleyküm bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  20. Civici Arif dedi ki:

    Slm paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  21. Tatlisu Gündüz dedi ki:

    Merhaba herkese bu web sitesi cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  22. ağahatun Pehlivanlı dedi ki:

    Slm sayfan vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım

  23. aber Kökcü dedi ki:

    Selam herkese siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  24. Havagül Candemir dedi ki:

    Merhabalar bu web sitesi inan ki güzel, linkedinde paylaştım

  25. akasya Şahabettinoğlu dedi ki:

    Merhabalar sayfa ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım

  26. Ege Sarp Ozuberk dedi ki:

    selamun aleyküm sayfa ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  27. Ayşe Merve Sendag dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşım inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  28. adam Orman dedi ki:

    Merhaba paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  29. Özgür Zorkirisci dedi ki:

    Slm paylaşım yeminle mükemmel, teraziye tıkladım

  30. Halit Can Hami dedi ki:

    selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  31. Senay Ayanoglu dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  32. aköz Yıldırımer dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşımınız harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım

  33. akgündüz Ulupınar dedi ki:

    Mrb paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  34. Lemis Sayim dedi ki:

    Selam paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım

  35. Ergün Erim dedi ki:

    Merhabalar bu web sitesi cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım

  36. akanyıldız Su dedi ki:

    Mrb web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  37. adanır Öğredik dedi ki:

    Selamın aleyküm siteniz valla güzel, sağolun

  38. Basar Hadi dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım

  39. akdes Tokgöz dedi ki:

    Mrb sayfa yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  40. açe Nişancı dedi ki:

    Mrb sayfanız inanılmaz hayran edici, tebrikler

  41. Konyar Çınaroğlu dedi ki:

    Mrb sayfa süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  42. Tazika Hilal Baykal dedi ki:

    Selam web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  43. Arkan Ozdincer dedi ki:

    Merhaba herkese web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, saolun

  44. akad Simavlı dedi ki:

    Selam herkese bu web sitesi valla çok iyi, sağolun

  45. abdülmuid Kırış dedi ki:

    selamun aleyküm web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, saolun

  46. Kavuncu Aktuna dedi ki:

    Selam web siten süper ötesi mükemmel, teşekkürler

  47. abuzer Kürkcü dedi ki:

    Merhaba web siteniz valla dikkatimi çekti, sağolun

  48. Tanju Altinoz dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşım inanki iyi, sosyal medyada paylaştım

  49. İlyas Umut Baran dedi ki:

    Merhabalar sayfanız valla hayran bıraktı, tebrikler

  50. Gülşen Dilan Yalman dedi ki:

    Merhabalar siteniz vallaha güzel, teşekkürler

  51. Caner Hazar Horata dedi ki:

    Mrb siten gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  52. Barın Fahri dedi ki:

    Selamlar paylaşım valla çok iyi, tebrikler

  53. afacan Özgürün dedi ki:

    Mrb siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  54. Rabia Kübra Gumussoy dedi ki:

    Slm paylaşım gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım

  55. akkurt Yaşın dedi ki:

    Mrb web siten harbiden çok iyi, saolun

  56. Mahperi Birgili dedi ki:

    Merhaba herkese web siteniz cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  57. Gülsanem Haluk dedi ki:

    Merhaba herkese web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım

  58. Guneri Bayrakoğlu dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfan valla çok iyi, facebookta paylaştım

  59. Fethullah Koytak dedi ki:

    Selam web siteniz inanılmaz mükemmel, sağolun

  60. Zülcenah Kesbic dedi ki:

    selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  61. Erkus Hamidi dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki çok güzel, saolun

  62. acar Malekı Ravasan dedi ki:

    Merhaba sayfan gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım

  63. Derviş Haluk Saral dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, saolun

  64. Muzaffer Soyadi dedi ki:

    Merhaba web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım

  65. akçakan Tatlı dedi ki:

    Selamlar web siteniz harbiden çok iyi, şukuladım

  66. Şemsi Yiğit Sozuer dedi ki:

    Merhaba paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun

  67. Şaziye Kilincarslan dedi ki:

    Slm sayfanız vallaha iyi, facebookta paylaştım

  68. Muhammet Kondakcioglu dedi ki:

    selam arkadaşlar siteniz yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  69. Altunbulak Akyıldız dedi ki:

    Merhabalar web sitesi harbiden hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  70. açıkalın Ocalan dedi ki:

    Selam paylaşımın gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  71. abdülezel Karakelle dedi ki:

    Merhaba paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, teşekkürler

  72. abdülbaki Karabağ dedi ki:

    Slm sayfa inanki çok iyi, twitter da paylaştım

  73. Alperen Godek dedi ki:

    Slm sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, saolun

  74. abbas İmamoğlu dedi ki:

    Slm bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  75. Sarper Halaman dedi ki:

    Merhaba paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  76. aksu Zabun dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler

  77. abhiz Köybaşı dedi ki:

    Merhaba herkese sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  78. Muhammed Sefa Yerlikaya dedi ki:

    Mrb sayfan vallaha dikkat çekici, saolun

  79. Kerem Can Tayan dedi ki:

    Merhaba siteniz vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  80. Furkan Ali Can Zabun dedi ki:

    Merhabalar paylaşım valla çok iyi, teraziye tıkladım

  81. abdülmalik Kesgin dedi ki:

    Mrb web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  82. Şenay Okur dedi ki:

    Merhabalar sayfan vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  83. ağacan Pazar dedi ki:

    Merhaba web sitesi gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım

  84. Nefse Musaoglu dedi ki:

    Merhaba herkese sayfa inan ki hayran edici, twitter da paylaştım

  85. adeviye Örs dedi ki:

    Mrb paylaşım vallaha billaha güzel, tebrikler

  86. ağyar Saltuk dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz iyi, face de paylaştım

  87. Sozeri Akıllı dedi ki:

    selamun aleyküm web sitesi gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  88. Muhterem Karanisoglu dedi ki:

    Selam herkese paylaşımınız cidden çok güzel, tebrikler

  89. Erk Deha Buyukataman dedi ki:

    Mrb paylaşımınız inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  90. Meryem Sümeyye Ozgumus dedi ki:

    Selamlar sayfa harbiden güzel, şukuladım

  91. afife Özpolat dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım

  92. akibe Ünlü dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımınız valla çok güzel, twitter da paylaştım

  93. Saime Şura Ilik dedi ki:

    Merhaba herkese sayfan ciddiyim mükemmel, sağolun

  94. Talas Güral dedi ki:

    Selamlar bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  95. Efecan Kucukler dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler

  96. Alper Emin Gokhan dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım

  97. Murat Sinan Gencoglu dedi ki:

    selamun aleyküm sayfanız gerçekten güzel, teşekkürler

  98. Seker Cigerlioğlu dedi ki:

    Selam herkese web siten cidden hayran edici, facebookta paylaştım

  99. Mehmet Eren Guldal dedi ki:

    Merhaba web siteniz vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım

  100. Yirmibescik Bölge dedi ki:

    Selam herkese bu web sitesi inanki hoşuma gitti, saolun

  101. Hatice Gamze Rauf dedi ki:

    Merhaba web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler

  102. Cansev Uzunirmak dedi ki:

    Mrb siten yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım

  103. akduman Turul dedi ki:

    Selamlar paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  104. Zeybek Çelikkol dedi ki:

    Selam herkese siteniz vallaha güzel, twitter da paylaştım

  105. Kayhan Esvap dedi ki:

    Selamlar web siteniz vallaha mükemmel, face de paylaştım

  106. abdülgaffar Karanisoğlu dedi ki:

    Mrb sayfan vallaha billaha iyi, saolun

  107. abdürreşit Konakoğlu dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  108. akçakıl Tayan dedi ki:

    Slm siten gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  109. Ali Alp Koken dedi ki:

    Mrb siten valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  110. Ecem Hatice Adan dedi ki:

    selamun aleyküm siteniz inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  111. Uluç Emre Kazdal dedi ki:

    selamun aleyküm web sitesi harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  112. Ramis Gençoğlu dedi ki:

    Merhabalar sayfanız cidden mükemmel, facebookta paylaştım

  113. akbatur Şengül dedi ki:

    selamun aleyküm sayfa yeminle hayran bıraktı, şukuladım

  114. akkaya Yalman dedi ki:

    Merhabalar paylaşımınız valla hayran bıraktı, şukuladım

  115. akbatu Şendağ dedi ki:

    selamun aleyküm siteniz inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım

  116. abadi Irıcıoğlu dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz hayran edici, teşekkürler

  117. Simavi Kavaklioglu dedi ki:

    Merhaba sayfanız gerçekten mükemmel, şukuladım

  118. Selcen Akova dedi ki:

    Slm web siteniz gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım

  119. Mihrinaz Alibeyoglu dedi ki:

    Merhaba siten inanılmaz çok güzel, teşekkürler

  120. Uzundonekoglu Günel dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşım inanki hayran bıraktı, şukuladım

  121. abdülmecit Keteci dedi ki:

    merhaba arkadaşlar siteniz harbiden hayran edici, tebrikler

  122. Yasemin Erva Bozkurt dedi ki:

    Slm sayfa inanki hayran bıraktı, face de paylaştım

  123. Cikikci Fahri dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım

  124. Ayşe Melisa Puca dedi ki:

    Selam herkese web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  125. Abzak Baturalp dedi ki:

    Selamlar siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  126. Durmaz Gülenç dedi ki:

    Selamlar siten inan ki mükemmel, saolun

  127. Abdullah Mert Golba dedi ki:

    Selam paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, face de paylaştım

  128. abdullah Kadoğlu dedi ki:

    Selamlar web siten vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  129. Saribas Arıcan dedi ki:

    Merhaba herkese sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  130. Safa Ahmet Kutlay dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşım inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  131. Hüma Eyidogan dedi ki:

    Merhabalar sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  132. Hürel Begenilmis dedi ki:

    selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler

  133. Erkekli Balıoğlu dedi ki:

    selamun aleyküm web sitesi ciddiyim hayran edici, sağolun

  134. Kubilay Barış Caglayan dedi ki:

    selam arkadaşlar siteniz inan ki hoşuma gitti, sağolun

  135. Barın Fahri dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  136. Kapsiz Hamzaoğlu dedi ki:

    Merhaba herkese web siten gerçekten iyi, face de paylaştım

  137. abdüşşahid Kovancı dedi ki:

    Selam herkese paylaşımın süper ötesi iyi, sağolun

  138. Namdar Baluken dedi ki:

    Merhaba herkese siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  139. Volkan Battal dedi ki:

    merhaba arkadaşlar siten gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  140. akil Üstünel dedi ki:

    Merhaba paylaşımınız yeminle iyi, teşekkürler

  141. Esengül Iyimaya dedi ki:

    Selam bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, sağolun

  142. Enver Guven dedi ki:

    merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  143. Muhammed Kutay Satir dedi ki:

    selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun

  144. Senyurd Buyuran dedi ki:

    Selam bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  145. Tanis Babadostu dedi ki:

    Slm paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  146. Yazicioglu Hancı dedi ki:

    Selamın aleyküm siteniz süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  147. afşar Pak dedi ki:

    Selam web sitesi inanki çok iyi, saolun

  148. Kurtan Balta dedi ki:

    Selamlar siten harbiden hayran edici, şukuladım

  149. Özen Aydin dedi ki:

    selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  150. Refia Ay dedi ki:

    Mrb sayfanız inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım

  151. Alp Dora Ozbek dedi ki:

    selamun aleyküm sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  152. Kıvılcım Tatli dedi ki:

    Selamlar paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım

  153. ağabay Paşolar dedi ki:

    Slm paylaşımınız cidden çok güzel, facebookta paylaştım

  154. Kamer Kunter dedi ki:

    Mrb sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun

  155. Öymen Ayrim dedi ki:

    selamun aleyküm sayfan cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  156. Faik Altuğ Ulker dedi ki:

    Merhaba herkese sayfa inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım

  157. Emrehan Aksevim dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler

  158. Elis Taney dedi ki:

    Selamlar sayfanız vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım

  159. Bilgehan Aldağ dedi ki:

    Mrb siteniz süper ötesi mükemmel, şukuladım

  160. Erdemir Güvener dedi ki:

    Merhaba sayfanız cidden iyi, linkedinde paylaştım

  161. Tan Baştepe dedi ki:

    Selam paylaşım süper ötesi çok güzel, sağolun

  162. Altinkaya Akçay dedi ki:

    Selam herkese paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, saolun

  163. Esat Ozar dedi ki:

    Merhaba web siten vallaha çok iyi, tebrikler

  164. akboy Tahmazoğlu dedi ki:

    Merhaba web siten yeminle güzel, twitter da paylaştım

  165. Samed Esendemir dedi ki:

    Selam herkese paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım

  166. İlyas Umut Baran dedi ki:

    Merhaba web siten ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım

  167. Memet Ali Harmankaya dedi ki:

    Merhaba herkese siteniz vallaha billaha iyi, teşekkürler

  168. acatay Misoğlu dedi ki:

    Selamlar web sitesi inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım

  169. akkın Yaprak dedi ki:

    Selamlar web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  170. abdülhabir Kargın dedi ki:

    Slm paylaşım süper ötesi iyi, sağolun

  171. Mehmet Barış Canan dedi ki:

    Merhabalar sayfan inan ki dikkat çekici, şukuladım

  172. abdülgani Karga dedi ki:

    Slm siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  173. acer Molla Ametalı dedi ki:

    Merhaba herkese web siten süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  174. Zarife Begüm Kozakcioglu dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşımın cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  175. Kerem Cahit Kocsoy dedi ki:

    Mrb web sitesi inanki hayran edici, teraziye tıkladım

  176. Arda Alan Urgancioglu dedi ki:

    merhaba arkadaşlar siteniz harbiden çok hoşuma gitti, saolun

  177. Hüseyin Zeyd Aksan dedi ki:

    selam arkadaşlar web sitesi gerçekten güzel, tebrikler

  178. Elife Serdar dedi ki:

    Merhabalar web siten inanki hayran bıraktı, teşekkürler

  179. Nazım Berke Irsoy dedi ki:

    Merhaba paylaşım inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  180. Semina Danis dedi ki:

    selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim hayran edici, teşekkürler

  181. Ahmet Furkan Aktas dedi ki:

    Selamlar siten gerçekten hoşuma gitti, sağolun

  182. Yamanoglu Canbek dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi iyi, teşekkürler

  183. Masir Büyükgüngör dedi ki:

    Selam siten vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  184. akergin Türkmenoğlu dedi ki:

    Mrb paylaşımın cidden mükemmel, sağolun

  185. Anıl Seçkin Ayman dedi ki:

    Merhabalar paylaşımınız harbiden güzel, şukuladım

  186. Lale Yuzbasioglu dedi ki:

    Selam sayfanız yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  187. Avci Ozsoy Gırgın dedi ki:

    Mrb sayfan cidden çok iyi, teşekkürler

  188. Alpay Baydar dedi ki:

    Selamın aleyküm siteniz gerçekten çok güzel, saolun

  189. akmanalp Yeksan dedi ki:

    Merhaba siten vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  190. İslam Esvap dedi ki:

    Merhaba herkese sayfanız inanılmaz hayran edici, tebrikler

  191. akseven Yücekayalı dedi ki:

    Merhabalar sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, teşekkürler

  192. abdülkuddûs Kerigan dedi ki:

    Selam paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  193. Agnar Eryıldız dedi ki:

    selamun aleyküm sayfa inanki dikkat çekici, face de paylaştım

  194. Can Akcaoz Geben dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşımınız valla hayran bıraktı, sağolun

  195. Taykut Seyfi dedi ki:

    Merhaba web sitesi vallaha billaha iyi, face de paylaştım

  196. akbatun Şendiller dedi ki:

    Selam siteniz inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  197. Ümmü Gülsüm Muslu dedi ki:

    selam arkadaşlar web sitesi gerçekten dikkat çekici, tebrikler

  198. Halid Aslan dedi ki:

    selamun aleyküm siten cidden çok güzel, tebrikler

  199. afitap Özteker dedi ki:

    selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, sağolun

  200. Domac Görgülü dedi ki:

    Selamlar sayfan vallaha çok güzel, facebookta paylaştım

  201. Uzel Urkmezturk dedi ki:

    Slm web siten vallaha mükemmel, şukuladım

  202. adnan Özgenç dedi ki:

    Mrb web siten inanki güzel, saolun

  203. abdülgaffar Karanisoğlu dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımınız harbiden güzel, teraziye tıkladım

  204. akibe Ünlü dedi ki:

    selamun aleyküm web sitesi valla hayran edici, saolun

  205. Tayyip Yakupoglu dedi ki:

    Selamlar bu web sitesi harbiden mükemmel, saolun

  206. Aysu Belge dedi ki:

    Slm paylaşım cidden hoşuma gitti, şukuladım

  207. Aynur Dilan Soydan dedi ki:

    Selamlar paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, sağolun

  208. Bastepe Denizgünü dedi ki:

    Mrb web siten harbiden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  209. Şueda Cakir dedi ki:

    Selam siteniz inan ki çok iyi, twitter da paylaştım

  210. Merve Ece Dagci dedi ki:

    Merhaba herkese siten ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım

  211. Kerem Coşandal dedi ki:

    selamun aleyküm bu web sitesi inanki çok güzel, twitter da paylaştım

  212. Ahmet Buğra Kundakci dedi ki:

    selam arkadaşlar web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  213. Abdurahman Yuceer dedi ki:

    Selam herkese web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  214. Karakoca Ateşcan dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  215. Berfu İrem Kadi dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımın valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  216. Hasan Burak Talantemur dedi ki:

    Merhabalar paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  217. afiyet Öztunç dedi ki:

    Selamın aleyküm siten vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  218. Isbilen Akbilmez dedi ki:

    Selamın aleyküm web siten cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  219. adalan Onuş dedi ki:

    Selam sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun

  220. adal Okumuş dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  221. Arif Canan dedi ki:

    Selam herkese siten valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  222. Avci Ozsoy Gırgın dedi ki:

    Merhaba herkese web siteniz harbiden çok iyi, face de paylaştım

  223. Karakoca Ateşcan dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfanız inanki iyi, teşekkürler

  224. açıkel Oçar dedi ki:

    Merhabalar web sitesi inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  225. Erna Benan dedi ki:

    Merhaba herkese sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  226. akgül Uluğ dedi ki:

    Selam herkese sayfanız cidden mükemmel, saolun

  227. Oztemel Guguk dedi ki:

    Slm siten vallaha hayran edici, tebrikler

  228. akdağ Tokaç dedi ki:

    Mrb sayfan vallaha mükemmel, teşekkürler

  229. Şenay Okur dedi ki:

    Merhabalar web sitesi gerçekten güzel, sağolun

  230. Akagun Ağırağaç dedi ki:

    Mrb paylaşımın inanılmaz hayran edici, sağolun

  231. Devrim Birgili dedi ki:

    Selamın aleyküm siten inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler

  232. İhsan Vehbi Mumcu dedi ki:

    Merhaba sayfan valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  233. Galip Sadak dedi ki:

    Selam herkese paylaşım harbiden iyi, teraziye tıkladım

  234. acunal Mumcu dedi ki:

    Merhaba herkese sayfan harbiden hoşuma gitti, sağolun

  235. Hayri Anıl Pehlevan dedi ki:

    Slm siten inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım

  236. Bagci Çakan dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımın valla çok hoşuma gitti, tebrikler

  237. Kagan Balı dedi ki:

    Merhaba siteniz gerçekten hoşuma gitti, sağolun

  238. Güngör Erkin Bilgi dedi ki:

    Selamlar paylaşım inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  239. abdulhamid Kabukçu dedi ki:

    selam arkadaşlar siteniz inan ki güzel, saolun

  240. Kiyiklik Dalyaprak dedi ki:

    Mrb paylaşım vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  241. Raif Anıl Cinaroglu dedi ki:

    Selamlar web sitesi inanılmaz çok güzel, sağolun

  242. Mercan Bilgit dedi ki:

    Merhabalar web siten inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  243. Hilal Ebru Ali dedi ki:

    Selam web siteniz ciddiyim güzel, twitter da paylaştım

  244. Maleki Ravasan Geçkin dedi ki:

    Selam herkese web siteniz vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  245. acem Mohamed dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden hayran edici, saolun

  246. akgöl Uçma dedi ki:

    Merhaba paylaşımın cidden çok güzel, twitter da paylaştım

  247. Örsel Yorgun dedi ki:

    Merhaba herkese sayfa vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım

  248. adıvar Özay dedi ki:

    Merhaba siteniz yeminle dikkat çekici, teşekkürler

  249. Ayben Guntek dedi ki:

    Selam herkese siteniz inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  250. Hacı Mehmet Tufekci dedi ki:

    Merhaba paylaşımınız inanılmaz çok iyi, tebrikler

  251. Fatmanur Aksener dedi ki:

    Selamlar web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  252. akmeriç Yerlikaya dedi ki:

    Slm paylaşımın yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  253. Ilhan Attila dedi ki:

    Mrb web sitesi inan ki çok iyi, face de paylaştım

  254. afitab Öztaş dedi ki:

    selamun aleyküm siten inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  255. Develi Dökülmez dedi ki:

    selam arkadaşlar web siten süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım

  256. Namdar Baluken dedi ki:

    selamun aleyküm bu web sitesi cidden hayran bıraktı, şukuladım

  257. Mustafa Sefa Elbasi dedi ki:

    Selam siten inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  258. Elis Taney dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web siten valla güzel, sağolun

  259. Ecegül Halicilar dedi ki:

    selamun aleyküm sayfan vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım

  260. ajda Seyfi dedi ki:

    Selam siten vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun

  261. akbey Tabanlı dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  262. Esat Bural dedi ki:

    Merhabalar siteniz vallaha billaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  263. Cikikci Fahri dedi ki:

    Selam herkese paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  264. Güzin Duygu Zorlu dedi ki:

    Selam herkese bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  265. aclan Morgül dedi ki:

    Selam herkese paylaşım süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  266. acem Mohamed dedi ki:

    Slm siteniz valla ilgi uyandırıcı, şukuladım

  267. Özgen Dikbas dedi ki:

    Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  268. akıntan Ünay dedi ki:

    selam arkadaşlar web siteniz gerçekten mükemmel, face de paylaştım

  269. abdüddar Kandaşoğlu dedi ki:

    Mrb web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler

  270. Beyda Tecer dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımınız valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  271. açıkgün Oguz dedi ki:

    Selamın aleyküm web sitesi vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım

  272. adar Ökmen dedi ki:

    merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım

  273. Abdullah Emirhan Boztepe dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşım harbiden güzel, sağolun

  274. Agca Akay dedi ki:

    selamun aleyküm siten yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  275. Sendiller Erzurumlu dedi ki:

    merhaba arkadaşlar siten cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  276. Şahan Kayahan dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, saolun

  277. ahra Sel dedi ki:

    Selam herkese paylaşım süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  278. Masir Büyükgüngör dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşım harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  279. Çisem Senturk dedi ki:

    Selamın aleyküm siten inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  280. Gürol Cansu dedi ki:

    Slm bu web sitesi cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  281. Osman Emre Fatih dedi ki:

    Mrb web siteniz valla dikkat çekici, tebrikler

  282. Ozteker Civan dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfa inan ki çok güzel, teraziye tıkladım

  283. akbudun Talaş dedi ki:

    Mrb bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  284. Büşra Gülin Kusku dedi ki:

    Merhabalar sayfa inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler

  285. abdülvekil Kızmaz dedi ki:

    Selam herkese sayfa vallaha çok güzel, sağolun

  286. Ayşe Ferhunde Remzi dedi ki:

    Slm paylaşımın ciddiyim iyi, tebrikler

  287. adetullah Örge dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  288. Dilay Nur Yaprak dedi ki:

    Merhaba paylaşım inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  289. Ayben Guntek dedi ki:

    Mrb paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım

  290. affan Özmez dedi ki:

    Selam herkese sayfa inan ki mükemmel, saolun

  291. Nimet Aksak dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki hayran edici, tebrikler

  292. abdurrahman Kalsın dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  293. akmeriç Yerlikaya dedi ki:

    Mrb sayfan inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  294. Kubat Bak dedi ki:

    Merhabalar web siten harbiden güzel, teşekkürler

  295. Lokman Ak dedi ki:

    Selamlar bu web sitesi vallaha çok iyi, şukuladım

  296. Hayri Anıl Pehlevan dedi ki:

    Merhaba paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, saolun

  297. Hülya Pehlivanli dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfa valla hayran bıraktı, face de paylaştım

  298. Mahmut Bilal Civan dedi ki:

    Slm sayfan ciddiyim hayran bıraktı, tebrikler

  299. İhsan Vehbi Mumcu dedi ki:

    Slm sayfan yeminle çok iyi, saolun

  300. Öymen Ayrim dedi ki:

    selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden güzel, face de paylaştım

  301. Sezen Batur dedi ki:

    Merhaba paylaşımın harbiden dikkat çekici, tebrikler

  302. Lale Yuzbasioglu dedi ki:

    Merhaba web siten valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  303. Yakup Can Degirmendereli dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşımın gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  304. akkuş Yaşin dedi ki:

    Mrb bu web sitesi yeminle iyi, linkedinde paylaştım

  305. Kuntay Yiğit Armagan dedi ki:

    Slm sayfan gerçekten hoşuma gitti, tebrikler

  306. akasoy Şadi dedi ki:

    selamun aleyküm siteniz inan ki hayran edici, teraziye tıkladım

  307. adlığ Özer dedi ki:

    selamun aleyküm sayfanız harbiden dikkat çekici, teşekkürler

  308. aksay Yörüten dedi ki:

    Selamlar paylaşımın vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım

  309. Yaşar Fatih Enes Kuntman dedi ki:

    Selam web siten yeminle çok iyi, saolun

  310. Tuğce Kirezcik dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  311. Haykir Gökçeaslan dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz iyi, teşekkürler

  312. Dalyaprak Çaprak dedi ki:

    Selam herkese bu web sitesi inanılmaz çok güzel, şukuladım

  313. Alpay Baydar dedi ki:

    selamun aleyküm sayfan yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım

  314. acunbüke Münif dedi ki:

    selam arkadaşlar paylaşımın yeminle mükemmel, teraziye tıkladım

  315. abbaz İnal dedi ki:

    Slm paylaşımınız yeminle dikkat çekici, şukuladım

  316. Şerif Altundal dedi ki:

    Merhaba web siten yeminle mükemmel, face de paylaştım

  317. Uzundonekoglu Günel dedi ki:

    Merhaba paylaşımınız cidden çok güzel, teraziye tıkladım

  318. Nedret Harman dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfan inanki çok güzel, sağolun

  319. Deniz Hale Alaboyun dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  320. abıhayat Kuday dedi ki:

    Selamlar siten cidden çok iyi, twitter da paylaştım

  321. ağnak Sakaryalı dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, saolun

  322. Muhammed Üzeyir Sukur dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşım inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım

  323. akçınar Tetik dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşım inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  324. Ozkok Hacıoğlu dedi ki:

    merhaba arkadaşlar siten harbiden çok hoşuma gitti, tebrikler

  325. Sencer Halıcılar dedi ki:

    Selam siten süper ötesi güzel, teraziye tıkladım

  326. abdülmennan Kılçadır dedi ki:

    selamun aleyküm sayfa yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  327. Kudu Can Akçaözoğlu dedi ki:

    Mrb paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler

  328. Kiyiklik Dalyaprak dedi ki:

    Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha hayran edici, sağolun

  329. Nilüfer Ince dedi ki:

    Merhabalar paylaşım yeminle çok iyi, şukuladım

  330. Sencer Halıcılar dedi ki:

    Mrb paylaşımınız harbiden çok güzel, sağolun

  331. adışah Özata dedi ki:

    Slm siteniz inanki hayran bıraktı, saolun