Çat Kapı Aşk Yerli Komedi Filmi
1080p

Çat Kapı Aşk Yerli Komedi Filmi

Yerli duygusal filmlerinde biri olarak adından çokça söz ettiren ve büyük bir merakla beklenen Çat Kapı Aşk Yerli Komedi Filmi izle filmini siz değerli yerli film severlerle paylaşıyoruz. Filmin kısaca konusu açıklamak gerekirse Su, hayatının aşkının bir gün mutlaka kendisini bulacağına inanan bir hayalperesttir. Aras ise herkesten gizlemeye çalıştığı rahatsızlığına engel olamayan biridir. Rahatsızlığı yüzünden birçok sorun yaşar ve bu sorunlardan kaçmaya çalışır. Bu iki insanın arasında hüzünlü, bir o kadar da komik bir aşk hikayesi başlar. Jess Molho, Müge Boz, Nergis Kumbasar ve Duygu Çetinkaya'nın başrolünde oynadıkları 'Çat Kapı Aşk'ın yönetmenliğini Erhan Baytimur üstleniyor.

 272İZLENME

 0BEĞEN

 0BEĞENME

Detay
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
0Favori Ekle Sonra İzle
5.0
Toplamda 0 oy verildi.
Sorun Bildir
Facebook Yorum Alanı
Yorum Alanı 39 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      Oğuz Selim Ozpak 19 Mart 2019 13:08:21

    Çanakkale merkezden ben Oğuz Selim Ozpak. Selamlar web siteniz cidden hayran edici, tebrikler 19-03-2019 11:08:21

  2. avatar
      Zafer Engin Okcu 21 Mart 2019 00:59:39

    Ağrı merkezden ben Zafer Engin Okcu. merhaba arkadaşlar sayfan inanki güzel, sosyal medyada paylaştım 20-03-2019 22:59:39

  3. avatar
      Pekcan Ogredik 21 Mart 2019 00:59:53

    İstanbul merkezden ben Pekcan Ogredik. Slm sayfan yeminle iyi, sağolun 20-03-2019 22:59:53

  4. avatar
      akmar Yelegen 22 Mart 2019 20:58:25

    Tokat merkezden ben akmar Yelegen. Selam sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 22-03-2019 18:58:25

  5. avatar
      Canga Hırlak 22 Mart 2019 20:59:05

    Düzce merkezden ben Canga Hırlak. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 22-03-2019 18:59:05

  6. avatar
      Faruk Eyipişiren 23 Mart 2019 23:41:29

    Şanlıurfa merkezden ben Faruk Eyipişiren. selamun aleyküm siten inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 23-03-2019 21:41:29

  7. avatar
      akant Sözümçetin 24 Mart 2019 11:34:24

    Bilecik merkezden ben akant Sözümçetin. selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, şukuladım 24-03-2019 09:34:24

  8. avatar
      abdi İrsoy 24 Mart 2019 11:34:28

    Kilis merkezden ben abdi İrsoy. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, tebrikler 24-03-2019 09:34:28

  9. avatar
      Murtaza Güneyi 29 Mart 2019 17:18:45

    Bayburt merkezden ben Murtaza Güneyi. Selam herkese paylaşımınız inan ki mükemmel, teşekkürler 29-03-2019 15:18:45

  10. avatar
      abir Kurtan 30 Mart 2019 11:45:09

    Ankara merkezden ben abir Kurtan. Slm bu web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 30-03-2019 09:45:09

  11. avatar
      Evrenos Döner 30 Mart 2019 11:45:15

    Bilecik merkezden ben Evrenos Döner. selamun aleyküm sayfanız gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım 30-03-2019 09:45:15

  12. avatar
      ahkaf Saydam 2 Nisan 2019 12:04:48

    Tekirdağ merkezden ben ahkaf Saydam. Merhaba paylaşım valla çok iyi, şukuladım 02-04-2019 10:04:48

  13. avatar
      Denizli Dayıoğlu 2 Nisan 2019 12:06:36

    Aksaray merkezden ben Denizli Dayıoğlu. Slm siten inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 02-04-2019 10:06:36

  14. avatar
      Yemisci Aydoğdu 3 Nisan 2019 19:37:12

    Adıyaman merkezden ben Yemisci Aydoğdu. Selam herkese sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım 03-04-2019 17:37:12

  15. avatar
      Erk Deha Buyukataman 5 Nisan 2019 14:51:15

    Çanakkale merkezden ben Erk Deha Buyukataman. Merhaba siteniz vallaha dikkat çekici, saolun 05-04-2019 12:51:15

  16. avatar
      Kamer Kunter 6 Nisan 2019 04:05:22

    Kars merkezden ben Kamer Kunter. Selamlar web siten vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 06-04-2019 02:05:22

  17. avatar
      Rekin Karabiyik 7 Nisan 2019 14:59:20

    Kayseri merkezden ben Rekin Karabiyik. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha çok iyi, sağolun 07-04-2019 12:59:20

  18. avatar
      Nüket Karakus 7 Nisan 2019 15:00:21

    Erzincan merkezden ben Nüket Karakus. Selam herkese paylaşımınız valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 07-04-2019 13:00:21

  19. avatar
      Kerem Cahit Kocsoy 11 Nisan 2019 00:50:56

    Kırklareli merkezden ben Kerem Cahit Kocsoy. Selam paylaşımınız yeminle hayran edici, şukuladım 10-04-2019 22:50:56

  20. avatar
      adın Öz 11 Nisan 2019 19:25:51

    Siirt merkezden ben adın Öz. Merhaba sayfan vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 11-04-2019 17:25:51

  21. avatar
      Gulec Aluç 11 Nisan 2019 19:26:23

    Bursa merkezden ben Gulec Aluç. Selamın aleyküm paylaşım harbiden çok iyi, face de paylaştım 11-04-2019 17:26:23

  22. avatar
      Servet Cekmecelioglu 16 Nisan 2019 14:10:19

    Muğla merkezden ben Servet Cekmecelioglu. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler 16-04-2019 12:10:19

  23. avatar
      Mehmet Yekta Ersin 17 Nisan 2019 08:06:57

    Gaziantep merkezden ben Mehmet Yekta Ersin. Merhaba herkese paylaşım valla hoşuma gitti, sağolun 17-04-2019 06:06:57

  24. avatar
      Hasan Gürkan Yuruk 19 Nisan 2019 16:40:40

    Bitlis merkezden ben Hasan Gürkan Yuruk. Slm paylaşımın yeminle çok güzel, saolun 19-04-2019 14:40:40

  25. avatar
      Dinçol Dedegil 19 Nisan 2019 17:22:59

    Kahramanmaraş merkezden ben Dinçol Dedegil. Mrb bu web sitesi harbiden mükemmel, saolun 19-04-2019 15:22:59

  26. avatar
      Ali Furkan Sugoturen 21 Nisan 2019 11:56:27

    Sakarya merkezden ben Ali Furkan Sugoturen. Merhaba herkese web siteniz yeminle hoşuma gitti, sağolun 21-04-2019 09:56:27

  27. avatar
      Yalçın Uz 24 Nisan 2019 22:03:50

    Sivas merkezden ben Yalçın Uz. merhaba arkadaşlar web siten yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 24-04-2019 20:03:50

  28. avatar
      Oztrak Adanır 2 Mayıs 2019 21:00:23

    Kilis merkezden ben Oztrak Adanır. Mrb sayfan vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım 02-05-2019 19:00:23

  29. avatar
      Usta Ahmet 2 Mayıs 2019 21:00:43

    Tokat merkezden ben Usta Ahmet. Selamın aleyküm siten vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 02-05-2019 19:00:43

  30. avatar
      Selamoglu Dönmez 3 Mayıs 2019 10:58:32

    Ağrı merkezden ben Selamoglu Dönmez. selam arkadaşlar sayfanız cidden dikkatimi çekti, teşekkürler 03-05-2019 08:58:32

  31. avatar
      ağakan Pehlivanoğlu 5 Mayıs 2019 20:43:54

    İzmir merkezden ben ağakan Pehlivanoğlu. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım 05-05-2019 18:43:54

  32. avatar
      ahnef Sazak 5 Mayıs 2019 20:44:16

    Kahramanmaraş merkezden ben ahnef Sazak. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, sağolun 05-05-2019 18:44:16

  33. avatar
      adasal Önder 6 Mayıs 2019 11:31:50

    Kırıkkale merkezden ben adasal Önder. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 06-05-2019 09:31:50

  34. avatar
      Bagci Çakan 8 Mayıs 2019 14:28:05

    Kütahya merkezden ben Bagci Çakan. Selam herkese siten vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-05-2019 12:28:05

  35. avatar
      Aykanat Akkoyun 8 Mayıs 2019 14:28:07

    Konya merkezden ben Aykanat Akkoyun. Merhaba web sitesi cidden çok güzel, şukuladım 08-05-2019 12:28:07

  36. avatar
      Canga Hırlak 17 Mayıs 2019 21:32:48

    Yalova merkezden ben Canga Hırlak. Mrb paylaşım ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım 17-05-2019 19:32:48

  37. avatar
      akçınar Tetik 20 Mayıs 2019 08:34:08

    Gaziantep merkezden ben akçınar Tetik. Merhaba herkese sayfa inanki çok güzel, teraziye tıkladım 20-05-2019 06:34:08

  38. avatar
      Kolçak Kizmaz 20 Mayıs 2019 08:34:38

    Şanlıurfa merkezden ben Kolçak Kizmaz. Selam sayfanız harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun 20-05-2019 06:34:38

  39. avatar
      Zeynep Büşra Okten 25 Mayıs 2019 14:12:30

    Erzincan merkezden ben Zeynep Büşra Okten. Merhaba herkese siten inanılmaz çok güzel, şukuladım 25-05-2019 12:12:30